عصبانیت ضد انقلاب از پیام‌های گسترده جهانی پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و وزیر امور خارجه ایران

8:34 - 03 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۷۶۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
عصبانیت ضد انقلاب از پیام‌های گسترده جهانی پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و وزیر امور خارجه ایران
واکنش گسترده جهانی به شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضد انقلاب را عصیانی کرده است.

خبرگزاری میزان – پس از سانحه هوایی روز ۳۰ ازدیبهشت ۱۴۰۳ که منجر به شهادت آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و خدمه بالگرد شد علاوه بر واکنش‌های وحدت‌بخش داخلی بسیاری از مقامات رسمی کشور‌های مختلف جهان در پیام‌هایی جداگانه تاسف خود را نسبت به بروز این سانحه ابراز کردند.

بیش از ۶۵  تن از سران و مقامات ارشد کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و شخصیت‌های شناخته شده منطقه‌ای و جهانی، به شهادت رسیدن سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه هوایی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند. موضوعی که نشان دهنده شکست تلاش‌های شبانه‌روزی گروه‌های ضد انقلاب برای منزوی کردن ایران بوده است.

این حجم از واکنش‌های جهانی که با عصبانیت شدید شبکه‌های مزدور فارسی‌زبان همراه شده از حقیقت ارتباط جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های مختلف دنیا خبر می‌دهد و نشان‌دهنده این واقعیت است که برخلاف خواست دشمنان، ایران اسلامی توانسته با دیپلماسی فعال روابطی دوستانه با دولت‌های مختلف برقرار کرده و سناریوی ایران‌هراسی شبکه‌های معاندی مانند اینترنشنال و کارفرمای اصلی پروژه یعنی رژیم صهیونیستی را خنثی کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *