نظافت مسیر تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت با ۱۶۰ دستگاه خودرو مکانیزه

16:53 - 01 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۵۸۲
نظافت مسیر تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت با ۱۶۰ دستگاه خودرو مکانیزه
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از نظافت مسیر تشییع پیکر شهدای خدمت با ۱۶۰ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام شهر، رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: از امروز (سه‌شنبه یکم خردادماه) آماده‌سازی مراسم تشییع پیکر‌های مطهر رئیس‌جمهور شهید و هیئت همراه در تهران با استفاده از ۳۰۰ نفر نیروی انسانی و بیش از ۲۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات مکانیزه برای مراسم فردا آغاز شده است.

وی افزود: فردا در حین مراسم تشییع شهدای خدمت، نیرو‌های انسانی اعم از نیرو‌های پاکبان، پرسنل جمع‌آوری پسماند خشک و همچنین ۷۰ دستگاه ماشین جاروب، جدول‌شوی مکانیزه، ماشین مخصوص حمل پسماند و ۹۰ دستگاه وانت جمع‌آوری و حمل پسماند خشک از ساعت ۵ صبح در مسیر مراسم مستقر و در حین مراسم نسبت به پاک‌سازی و عملیات رفت‌وروب اقدام خواهند کرد؛ به‌ نحوی‌ که بلافاصله در پایان مراسم عملیات پاک‌سازی و رفت‌وروب مسیر به اتمام برسد.

محمدی در ادامه یادآور شد: با توجه به پیش‌بینی‌ها در مورد حضور گسترده مردم در مراسم اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر‌های مطهر رئیس‌جمهور شهید و هیئت همراه و همچنین مسیر تشییع، ممکن است امکان تردد ماشین‌آلات در حین مراسم به‌سختی صورت گیرد و شرایط نظافت فراهم نباشد؛ بنابراین پیش‌بینی کردیم بعد از مراسم سریعاً نیرو‌های در حال آماده‌باش اقدام به پاک‌سازی کنند.

گفتنی است که درب‌های دانشگاه تهران فردا از ساعت ۵:۳۰ صبح باز و از ساعت ۷:۳۰ رسماً برگزاری مراسم و برنامه‌ها آغاز می‌شود و در ادامه، رأس ساعت ۹ صبح مراسم اقامه نماز بر پیکر شهدا توسط مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *