گفت‌وگو|

نماینده مجلس: آیت‌الله رئیسی نقدپذیر و ساده‌زیست بود

7:50 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۵۷۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: آیت‌الله رئیسی نقدپذیر و ساده‌زیست بود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در زمان تصدی شهید رئیسی تحولات خوبی در داخل و خارج کشور شکل گرفت گفت: آیت‌الله رئیسی علاوه بر نقدپذیری و ساده‌زیستی اهل حزب و جناحی نبود.

عباس گلرو در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه اظهار کرد: شهید رئیسی اهل حزب و جناح نبود، پرتلاش بود و برای همه مردم کار می‌کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی نگاه حذفی نداشت گفت: شهید جمهور نگاه همه‌شمول داشت و سعی می‌کرد از نخبگان همه جریان‌های سیاسی استفاده کند، بسیاری از سیاست‌مداران دولت‌های قبل نیز بر این موضوع اذعان دارند.

گلرو گفت: شهید رئیسی نقدپذیر و ساده‌زیست بود و در تعامل با همه مردم به عنوان فردی بی‌آلایش و عاری از حب جاه و مقام شناخته شده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: در زمان تصدی آیت‌الله رئیسی تحولات خوبی در داخل و خارج کشور شکل گرفت. در حوزه سیاست خارجی با اولویت‌بخشی به همسایگان تحولات زیادی ایجاد شد و در تعامل چندجانبه عضویت در شانگهای و بریکس از جمله اقدامات بسیار عظیمی بود که انجام شد.

سی‌ام اردیبهشت ۱۴۰۳ درپی بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *