آمادگی کامل بخش حمل‌ونقل کشور برای خدمت‌رسانی به مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت

15:13 - 01 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۵۴۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
آمادگی کامل بخش حمل‌ونقل کشور برای خدمت‌رسانی به مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت
بخش حمل‌ونقل کشور آمادگی کامل را برای خدمت‌رسانی شایسته به مشارکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر‌های پاک شهدای خدمت دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی در ارائه خدمات حمل‌ونقل به مشارکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر‌های پاک شهدای خدمت مقام محترم ریاست‌جمهوری و هیئت همراه نشست ویژه‌ای در روز سه‌شنبه یکم خردادماه و به ریاست سید کمال هادیانفر معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این نشست محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سید میعاد صالحی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن ج. ا. ا. سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، شمس‌الدین فرزادی پور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و سایر مدیران و مسئولان مربوطه حضور داشتند.

طی این نشست که باهدف برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم تشییع و تأمین امکانات و تسهیلات برای جابه‌جایی مردم شریف ایران و حضور آنان در مراسم برگزار شده بود، مقرر شد اقدامات لازم برای برقراری پرواز‌های فوق‌العاده تبریز-تهران، تهران-مشهد، تهران-بیرجند و بیرجند-مشهد، راه‌اندازی قطار‌های فوق‌العاده در مسیر تهران-مشهد و همچنین ایجاد سرویس‌های فوق‌العاده حمل‌ونقل جاده‌ای از مبدأ تهران به بیرجند و مشهد و شهر‌های حومه این دو مرکز استان به‌عمل‌آمده و اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه صورت گیرد.

علاوه بر این مقرر شد که تمهیدات لازم برای آمادگی کامل و همه‌جانبه فرودگاه‌های بین‌المللی امام خمینی (ره) و مشهد و فرودگاه‌های مهرآباد و بیرجند برای ارائه خدمات مطلوب به مهمانان خارجی شرکت‌کننده در مراسم و هم‌میهنان عزیز به کار گرفته شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *