گفت‌وگو|

شهید رئیسی به‌معنای واقعی حامی ایتام بود/ تاکید ویژه رئیس جمهور شهید بر تامین مسکن محرومان

8:55 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۵۰۹
شهید رئیسی به‌معنای واقعی حامی ایتام بود/ تاکید ویژه رئیس جمهور شهید بر تامین مسکن محرومان
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه رسیدگی به امور محرومان به‌ویژه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دغدغه همیشگی رئیس جمهور شهید بود گفت: آیت‌الله رئیسی با ایتام افطاری می‌خورد و به معنای واقعی حامی آن‌ها بود.

سیدابوالفضل پرپنچی در گفت‌وگو با میزان درباره رویکرد و اقدامات شهید آیت‌الله رئیسی، برای حمایت از مددجویان و ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای به کمیته امداد امام خیمنی (ره)، فقرا و دستگیری نیازمندان داشت، این رئیس جمهور شهید در فعالیت‌های بسیار پرشوری وارد عمل می‌شد که از جمله آن‌ها افطار در جمع ایتام بود، او با ایتامی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی آورده می‌شدند، افطاری می‌خورد و با انگیزه و عشق بسیار با این کودکان صحبت می‌کرد و به معنای واقعی حامی یتیمان بود.

وی ضمن اشاره به برگزاری جشن ملی توانمندی ادامه داد: در کل کشور حدود ۱۰۰ هزار و در استان تهران حدود ۳ هزار و ۹۴ مددجو در ۲۰ اسفند سال گذشته در جشن ملی توانمندی شرکت کردند و آیت‌الله رئیسی با حضور در این مراسم و سخنرانی انرژی مثبتی را در مددجویان ایجاد کرد و آن‌ها را مورد حمایت‌های ویژه‌ای قرار داد که نشان دهنده اهمیت به توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برای آیت‌الله رئیسی است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه شهید رئیسی درباره مسکن محرومان بسیار دغدغه‌مند بود، افزود: در ۲ جلسه‌ای که به صورت خاص در دفتر آیت‌الله رئیسی برگزار شد، رئیس جمهور شهید بسیار نسبت به تامین مسکن محرومان تاکید داشت، در یک جلسه تعدادی از مددجویان کلید خانه‌ خود را از رئیس جمهور شهید دریافت کردند.

پرپنچی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی اقدام‌های خوبی در کارگروه محله‌های کمتر برخوردار انجام می‌داد، بیان کرد: دغدغه همیشگی رئیس جمهور شهید رسیدگی به امور محرومان به ویژه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بود و همیشه می‌گفت آیا می‌شود روزی اعلام کنم که فقر مطلق نداریم؟ آیت‌الله رئیسی بسیار پیگیر این موضوع بود که دیگر مددجوی مستاجری در روستا‌های کشور نداشته باشیم.

وی ضمن بیان اینکه رئیس جمهور شهید مسیر حاج قاسم را دنبال کرد و خداوند نیز به او توفیق شهادت داد، توضیح داد: آیت‌الله رئیسی معمولا به دنبال فعالیت‌های زیر ساختی بود و در جایگاهی خادم‌الرضایی نیز اقدام‌های بسیار خوبی را انجام داد و ما واقعا از وجودش بی‌نصیب شدیم.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *