پیام تسلیت رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه

16:49 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۳۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پیام تسلیت رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با ارسال پیامی شهادت رئیس جمهور ایران اسلامی و جمعی از همراهان خدوم ایشان را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور طی پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان را در سانحه هوایی تسلیت گفت.

مشروح پیام به شرح زیر است:

اِنّا لِلّه و اِنّا الیه راجعون

‌روح بلند و پر فتوح خادم‌الرضا علیه‌آلاف‌التحیه‌والثنا حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ولایتمدار، محبوب و مردمی به ملکوت اعلی پیوست. ایشان به مصداق آیه شریفه «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر»، در تمامی دوران خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر بر عهد خود با خداوند متعال در ارائه خدمت صادقانه به مردم ایستاد و در این راه به جمع شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی ملحق شد.

مداومت و استقامت سید شهدای خدمت در تلاش و پیگیری حل مشکلات مردم و مبارزه جدی با فساد در سنگر‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خصوص بیش از یک دهه حضور مؤثر و کارآمد در سازمان بازرسی کل کشور خاطراتی درخشان از خدمت صادقانه در اذهان همکاران این سازمان بر جای گذاشت که الگوی موفق مدیریت انقلابی برای مسئولان و متولیان امر می‌باشد.

اینجانب شهادت ایشان و سایر همراهان خدوم و صدیقش را به پیشگاه حضرت، ولی عصرعج الله تعالی فرجه الشریف، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، خانواده‌های مکرم و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با انبیا و اولیاء الهی را برایشان مسئلت دارم.

خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *