آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به درجه رفیع شهادت رسید

8:10 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۲۱۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به درجه رفیع شهادت رسید
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت رسید.

خبرگزاری میزان -  درپی بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، آیت‌الله سید ابراهیم  رئیسی و همراهان وی به شهادت رسیدند.

آیت‌الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

صبح روز شنبه ( ۳۰ اردیبهشت) رئیس جمهور به‌منظور افتتاح و بهره‌برداری از طرح سد قیز قلعه‌سی و تکمیل و توسعه سد خداآفرین که به شکل مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اجرا شده است، به این منطقه سفر کرده بود که در مسیر بازگشت به تبریز یکی از بالگردها دچار سانحه می‌شود.

با وجود اعزام ده‌ها گروه امدادی واکنش سریع برای امداد به  رئیس‌جمهور و همراهانش، تلاش‌ها برای پیدا کردن بالگرد سانحه دیده به علت مه آلود بودن هوا و سخت  گذر بودن منطقه جنگلی و کوهستانی، ساعتها به طول انجامید.

سرانجام بامداد امروز گروه‌های امدادی مردمی و هلال احمر با استفاده از پهپادهای ایرانی ردیاب بالگرد سانحه دیده را کشف کردند

انتهای پیام/



ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
0
0
خدا رحمتش کند ان شاءالله
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *