گفت‌وگو|

دین‌محمدی: بهترین تاکتیک برای قهرمانی همین بُرد‌های اقتصادی است/ اتفاقات عجیبی در فوتبال ایران رخ می‌دهد

0:47 - 29 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۸۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دین‌محمدی: بهترین تاکتیک برای قهرمانی همین بُرد‌های اقتصادی است/ اتفاقات عجیبی در فوتبال ایران رخ می‌دهد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان از ابتدای فصل تاکنون زحمات زیادی برای رسیدن به قهرمانی کشیده‌اند و بهترین تاکتیک همین برد‌های اقتصادی است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی استقلال مقابل فولاد در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شاگردان نکونام در این مسابقه ریسک بزرگی کردند، اما با همین شیوه می‌توانند قهرمان لیگ شوند. دفاع فولاد تمرکز خوبی داشت و تا حد امکان مانع باز شدن دروازه‌شان شدند، اما روی یک غفلت دروازه‌شان باز شد. 

وی ادامه داد: فولاد از نامش پیداست که همواره در لیگ برتر پاشنه آشیل تیم‌های بزرگ بوده و نباید به شرایط اکنون آن‌ها در لیگ توجه کرد. این تیمِ ریشه‌دار لیاقت این را دارد که در لیگ برتر بماند. خط دفاعی فولاد در این بازی روی دروازه‌شان متمرکز بود و به صورت پرتعداد مانع از نفوذ بازیکنان استقلال شدند. در این شرایط تنها راه باز کردن دروازه شوت از راه دور و ضربات ایستگاهی است که در این مسابقه شاگردان نکونام توانستند روی یک ضربه کرنر دروازه سرخ‌های اهوازی را باز کند.

*فوتبال ایران چند سالی است که جذابیت خود را از دست داده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد نکونام در این فصل از رقابت‌ها تصریح کرد: فوتبال ایران چند سالی است که جذابیت خود را از دست داده و تیم‌ها بیشتر برای کسب مقام با یکدیگر رقابت می‌کنند تا ارائه بازی‌های زیبا و هیجان انگیز. در این شرایط که تیم استقلال از ابتدای فصل تاکنون زحمات زیادی برای رسیدن به قهرمانی کشیده‌، بهترین تاکتیک همین بُرد‌های اقتصادی است. یک ریسک کوچک می‌تواند منجر به یک اشتباه و ناکامی‌ بزرگ شود. از عملکرد نکونام راضی هستم و امیدوارم با تمام تمرکز لیگ را با موفقیت پشت سر بگذارد. 

دین‌محمدی با بیان اینکه بازی مقابل نساجی در قائمشهر یک روز سخت برای نکونام خواهد بود، عنوان کرد: نساجی همواره گربه سیاه تیم‌های بزرگ در لیگ برتر بوده. آن‌ها فصل گذشته با شایستگی توانستند به قهرمانی جام حذفی برسند و اکنون در این فصل از کیفیت مطلوبشان فاصله گرفته‌اند، اما با آمدن ساکت الهامی به یک هماهنگی کامل رسیده‌اند. آبی‌پوشان در این بازی باید باهوش عمل کنند و این را بدانند که برای قهرمانی همه چیز دست خودشان است. مدیریت باید تیم را برای حضور در قائمشهر آماده کند و با تزریق روحیه و انگیزه بازیکنان را تشویق به پیروزی در این مسابقه کنند.

*همه چیز مهیای قهرمانی آبی‌پوشان است

وی در پایان با بیان اینکه حمایت بهترین راه برای روحیه دادن به بازیکنان است، خاطرنشان کرد: چیزی تا پایان لیگ نمانده و همه چیز مهیای قهرمانی آبی‌پوشان است. باید از فدراسیون تا پایین‌ترین مقام همگی بسیج شوند تا تیمی به ناحق اتفاقی برایش نیفتد. متأسفانه در فوتبال ایران اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است. از لیگ محلات تا لیگ برتر همه درگیر حواشی داوری و اتفاقات بیرون از گود هستند. ما در این شرایط چاره‌ای جز حمایت نداریم و باید حواشی را از تیم دور کرده و بازیکنان را کمک کنیم تا سکوی قهرمانی آبی را برپا کنند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *