نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد

10:30 - 27 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۶۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد
کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل جلسه داد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی در بانکوک، تایلند تشکیل جلسه داد که برنامه ریزی موفق و چشمگیر جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از موضوعات مورد بحث در این نشست بود و اعضا ابراز اطمینان کردند که دستاورد‌های آن، دوران جدیدی از پیشرفت را برای فوتبال آسیا رقم زده است.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، در جریان این نشست گفت: موفقیت بی‌نظیر جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، لحظه غرور جمعی ماست که تنها از طریق فداکاری تزلزل ناپذیر برای پیشرفت فوتبال آسیا به سطح بعدی از طریق اتحاد امکان‌پذیر شد؛ همبستگی و همکاری.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد:برگزاری لیگ نخبگان قهرمانان آسیا، لیگ قهرمانان آسیا ۲، لیگ قهرمانان آسیا در سطح بانوان و... که قرار است باشگاه‌ها را متحول کند، نوید خوبی است. چشم انداز فوتبال در سراسر آسیا، با جایزه بزرگتر رقم خواهد خورد.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین بر اهمیت اصلاحات ارتقاء ساختار‌های مدیریتی در کنفدراسیون فوتبال آسیا که همسو با اهداف فیفا بوده و از طریق ایجاد کارگروه اصلاحات کنفدراسیون فوتبال آسیا امکان پذیر است، تصریح کرد.

وی گفت:تعهد تزلزل ناپذیر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پیشبرد توسعه فوتبال از اصلاحات راهبردی که در همه زمینه‌ها انجام داده ایم آشکار است و به لطف همین روحیه فعال است که AFC بهترین جام ملت‌های آسیا را در دوحه به نمایش گذاشت. در تقویت ساختار‌های مدیریتی ما در کنار فیفا ایستاده ایم و از فیفا برای حمایت مستمرشان در این زمینه تشکر می‌کنم.AFC پیشرو در ارائه اصلاحات به موقع، چه درباره اساسنامه، مقررات، یا مسابقات بوده است.

 در ابتدای نشست هیات اجرایی، شیخ سلمان به خانم نوالفان لامسام، رئیس فدراسیون فوتبال تایلند که اولین خانمی است که به عنوان رئیس در فدراسیون‌های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب می‌شود، خوش آمد گفته و به او تبریک گفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *