نماینده ایران در ژنو: رژیم نسل‌کش اسرائیل درصدد فریب سازوکار‌های بین‌المللی است

17:53 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۷۴
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
نماینده ایران در ژنو: رژیم نسل‌کش اسرائیل درصدد فریب سازوکار‌های بین‌المللی است
ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره وجود مناطق امن در غزه با واکنش‌های مختلفی از جمله از سوی رئیس آنروا و نماینده دائم ایران در ژنو مواجه شد.

خبرگزاری میزان – علی بحرینی، سفیر و نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل در ژنو با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، از بازی رژیم صهیونیستی با کلمات در توجیه جنایت نسل‌کشی در غزه انتقاد کرد.

بحرینی در پاسخ به پیام فیلیپ لازارینی، رئیس آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی) نوشت: ادعای مناطق امن نادرست و گمراه‌کننده است؛ رژیم نسل‌کش اسرائیل همچنان با کلمات بازی و آن‌ها را بی‌معنا می‌کند و سعی در کلاهبرداری از سازوکار‌های بین‌المللی دارد!

لازارینی با اشاره به تداوم آوارگی ساکنان غزه نوشته بود: مقام‌های اسرائیلی همچنان به صدور دستور جابجایی اجباری که به دستور تخلیه معروف است، ادامه می‌دهند؛ این موضوع مردم را در رفح مجبور به فرار از هر کجا و همه جا می‌کند؛ ادعای مناطق امن نادرست و گمراه‌کننده است و هیچ مکانی در غزه امن نیست.

براساس آمارها، دور جدید جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، حدود ۱.۷ میلیون فلسطینی معادل حدود سه‌چهارم جمعیت غزه را در جست‌وجوی مناطق امن مجبور به ترک خانه‌های خود و آوارگی چندباره کرده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: غزه علی بحرینی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *