نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: مسائل شورای شهر را شخصی نکنید

16:47 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۶۱
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: مسائل شورای شهر را شخصی نکنید
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره افرادی که شورای اسلامی شهر تهران را به چالش می‌کشند گفت: برخی از افراد تلاش می‌کنند با سیاه‌نمایی مانع پیشرفت شوند.

پرویز سروری در گفت‌وگو با میزان درباره اقدامات برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در برابر چالش‌های اخیر اعلام کرد: بهتر است که قبل از هرکاری به عاقبت آن فکر شود. شورای شهر سال آخرش را سپری می‌کند و عملکرد شهرداری کارنامه شورا به حساب می‌آید. 

وی با اشاره به اینکه هر حرکتی که باعث شود وحدت و انسجام شورای شهر از بین برود به نفع دشمن است افزود: ما که نماینده مردم هستیم باید در جهت کمک به شهرداری تهران تلاش کنیم چراکه این موفقیت‌های شهرداری در کارنامه شورای شهر ثبت می‌شود.

سروری با بیان اینکه متاسفانه در برخی موارد دیده شده است که مسائل شورای شهر و شهرداری را شخصی کردند اظهار داشت: بعضی از افراد که تعداد کمی هم دارند بدون در نظر گرفتن کارنامه، کارآمدی و ... درگیر مسائل شخصی شده‌اند. برنامه این افراد تخریب و سیاه‌نمایی عملکرد شهرداری تهران است اما نمی‌دانند اگر این کارنامه به صورت سیاه جلوه داده شود به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز امیدواری از کارآمدی و عملکرد خوب شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شهردار تهران موانع برداشته خواهد شد و مثل گذشته به مردم خدمت خواهد کرد. همانطور که در حوزه‌های مختلف فعال بوده و درخشیده است. 

وی در پایان تصریح کرد: اقدامات تخریبی هیچ اثری نخواهد داشت و مانع پیشرفت نخواهد شد. چراکه این اقدامات برخلاف توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند به مردم امید داده و از تفرقه افکنی دوری کنید است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *