تجدید میثاق اعضای سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با بنیان‌گذار کبیر انقلاب

12:36 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۴۸۸
تجدید میثاق اعضای سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با بنیان‌گذار کبیر انقلاب
اعضای قرارگاه فهمیده سپاه محمد رسول الله به همراه سردار حسن‌زاده و جمعی از کارکنان این نهاد امروز چهارشنبه با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

خبرگزاری میزان - سردار سرتیپ حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به همراه جمعی از کارکنان این نهاد با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) بمناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی یاد و خاطره امامشان را زنده نگه داشتند.

تجدید میثاق اعضای سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با بنیان‌گذار کبیر انقلاب

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) گفت: شعار سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امام وعده صادق نام‌گذاری شد، چون امام راحل وعده نابودی رژیم صهیونیستی را داده است. 

سردار حسن‌زاده در حاشیه مراسم تجدید میثاق قرارگاه فهمیده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به وعده صادق امام خمینی ره برای سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امام خمینی بشارت این امر را داده است که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود و فلسطینی‌ها سرزمین خود را پس خواهند گرفت و در آنجا حکومت اسلامی برقرار خواهند کرد.

وی به آمادگی سپاه در اجرای مراسم ارتحال حضرت امام خمینی ره در همه زمینه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در تمام زمینه‌ها با ارگانها، ادارات، هلال احمر، اورژانس، نیرو‌های امنیتی و تشکل‌های مردمی برای برپایی ایستگاه‌هایی که به مردم می‌شود خدمت کرد هماهنگی‌های لازم بعمل آمده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *