۲ پروژه مسکن شهرستان اسکو در راستای حفظ حقوق عامه تعیین تکلیف شدند

17:29 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۳۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲ پروژه مسکن شهرستان اسکو در راستای حفظ حقوق عامه تعیین تکلیف شدند
پروژه ۵ هزار و ۵۸۲ واحدی هفده‌گانه غدیر و پروژه ۳۴۲ واحدی تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی در راستای احیای حقوق عامه و با حضور جمعی از مسئولان قضایی شهرستان اسکو تکلیف شدند.

خبرگزاری میزان- در راستای حفظ حقوق عامه و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی اجتماعی و حل‌وفصل دعوا قبل از ورود پرونده‌ها به چرخه دادگستری، جلسه تعیین‌تکلیف پروژه ۵ هزار و ۵۸۲ واحدی هفده‌گانه غدیر و پروژه ۳۴۲ واحدی تعاونی مسکن خانه مطبوعات با حضور رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار و سایر اعضا در محل شرکت عمران سهند استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

مهدی شمسی رئیس دادگستری شهرستان اسکو و حسین وطن‌خواه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو در این جلسه پس از شنیدن آخرین اخبار در حوزه پروژه‌های مذکور و روند پیشرفت و تکمیل آن بر ضرورت حفظ حقوق بیت‌المال و حقوق عامه تاکید کرد.

گفتنی است؛ سازندگان پروژه ۵ هزار و ۵۸۲ واحدی غدیر متعهد شدند تا در جهت صدور سند مالکیت هر ۱۰ روز یکبار مقدمات صدور ۱۰۰ سند مالکیت را فراهم کرده و به مالکان تحویل دهند.

در ادامه مقرر شد تا در جهت حل‌وفصل مشکلات پروژه ۳۴۲ واحدی تعاونی مسکن خانه مطبوعات، داور تعیین شود تا اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهند.

همچنین در راستای کنترل و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه حقوق عامه مقرر شد تا سازنده‌ها (پروژه غدیر و تعاونی مسکن) هر ۱۰ روز یکبار گزارشی، از روند کار تهیه و به دادگستری ارجاع کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *