معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از سه کارخانه در شهرک‌های صنعتی یاسوج بازدید کرد

11:41 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۲۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از سه کارخانه در شهرک‌های صنعتی یاسوج بازدید کرد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در بازدید از سه کارخانه در شهرک‌های صنعتی یاسوج بر روند تولید و اشتغال در این شهرک تاکید کرد و گفت: نباید واحد تولیدی به خاطر بدهی تعطیل شود.

خبرگزاری میزان - اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در جریان سی‌ و یکمین سفر استانی رئیس قوه قضاییه، وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد و از سه کارخانه در شهرک‌های صنعتی یاسوج بازدید و به روند تولید و ایجاد اشتغال جوانان تاکید کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، شعار محوری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را یادآور شد و گفت: اجازه نخواهیم داد در روند رسیدگی‌ها و نظارت دستگاه قضایی واحد تولیدی و کارخانه‌ای به خاطر بدهی و وام‌های دریافتی تعطیل شود.

تاکید بر روند تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی

جهانگیر در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی یاسوج اظهار کرد: باید سعی کنیم که با هماهنگی و تعامل بیشتر بین مجموعه دولت، بخش خصوصی و مردم، زمینه تحقق شعار امسال را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی‌اش ایجاد هماهنگی‌های و نظارت بر حسن اجرای قوانین به‌ویژه در حوزه کسب‌وکار است.

جهانگیر یادآور شد: یکی از وظایف دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، تقسیم کار ملی در حوزه کسب‌وکار‌ها و تولید است.

وی گفت: مواردی هم که گزارش‌هایی از برخی کم‌کاری‌ها و یا کوتاهی در اجرای قوانین دریافت شود و یا موانعی ایجاد می‌کنند اقدام‌های پیشگیرانه انجام می‌دهیم و از دستگاه‌های خاطی نیز مطالبه‌گری می‌کنیم و بر اساس روال قانونی اگر جایی کوتاهی صورت گرفته باشد برخورد قانونی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در حال حاضر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان حدود ۲۱ شهرک صنعتی مصوب وجود دارد و ۱۳ شهرک در حال واگذاری زمین و یا حق انتفاع داریم و میزان اشتغال‌زایی کل واحد‌های صنعتی پنج هزار و ۶۵۹ نفر است.

سید صدرا درست افزود: زیرساخت‌های لازم برای فعالیت و حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف و در ۱۳ شهرک و نواحی صنعتی در این استان فراهم است.

در این نشست صنعت‌گران کهگیلویه و بویراحمد مشکلات و موانع این صنعت را بیان کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *