ربیعی: آن‌قدر پنالتی می‌زنیم تا یکی گل شود/ پیکان چند دقیقه آخر انتحاری بازی کرد

21:06 - 24 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۱۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ربیعی: آن‌قدر پنالتی می‌زنیم تا یکی گل شود/ پیکان چند دقیقه آخر انتحاری بازی کرد
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در نیمه دوم پیکان بی‌محابا جلو آمد و ما هم به دنبال حملات سریع بودیم.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: به پیکان خسته نباشید می‌گویم. در نیمه اول با خط مواجهه پایین بازی کردیم. در ادامه جسته و گریخته مالکیت را در اختیار داشتیم. تیم حریف هم چند بار توانست خط اول ما را بشکند. در همین موقع روی هوش آقای گرامی به گل رسیدیم. در نیمه دوم پیکان بی‌محابا جلو آمد و ما هم به دنبال حملات سریع بودیم.

او ادامه داد: در ضدحمله‌ها سه تک به تک داشتیم، اما گل نزدیم. در نهایت خوب کنترل شد، اما تیم می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند. امروز هم امیرحسین جدی مصدوم شد و دو بازیکنمان چهار کارته شدند. فروزان هم در دقایق آخر کمی مصدوم شد. شاید بعضی وقت‌ها چنین اتفاقی رخ دهد و این شانس ما بود.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: در ۴، ۵ بازی اخیر تیم ما خوب بود و مثلا در بازی با استقلال هم حقمان بود که گل‌های بعدی را بزنیم و امروز هم همین اتفاق رخ داد. کمی باید روی این مساله کار کنیم. ما امروز در لیستمان شش بازیکن زیر ۲۰ سال داشتیم. با این حال باید با همه وجود کار کنیم. ما باید کارمان را انجام دهیم.

او درباره پنالتی خراب کردن بازیکنان تیمش گفت: ما شش بازیکن داشتیم که پنالتی خراب کردند. در تمرین خیلی روی این مساله کار می‌کنیم، اما آن‌قدر باید بزنیم تا یکی گل شود. (باخنده)

ربیعی درباره مشکلات مالی تیمش بیان کرد: هر جایی مشکلاتی دارد و اینجا هم به همین صورت است. تلاش من این است که مدیریتم به شکلی باشد که تمرکز تیم حفظ شود. همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند و ما باید به کارمان ادامه دهیم.

او درباره حواشی اخیر مس رفسنجان که نهاد‌های نظارتی در آن ورود کرده‌اند، عنوان کرد: من مسئولیت فنی دارم و در حال حاضر در ذوب‌آهن هستم. در موارد حاشیه‌ای دستگاه‌های نظارتی وجود دارند که می‌توانند پاسخ دهند.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه صحبت‌های عنایتی در خصوص ندادن توپ توسط توپ جمع کن‌ها گفت: من روحم از این داستان خبر نداشت. اگر توپ جمع کن توپ نداده، از همه مسئولان بازی می‌خواهم کاری کنند که دیگر این مساله تکرار نشود.

او در پایان درباره صحبت‌هایی مبنی بر کم کاری ذوب‌آهن در بازی نساجی گفت: من در این شرایط آن‌ها را درک می‌کنم، اما خواهش می‌کنم وقتی چیزی را نمی‌دانید انسان را قضاوت نکنید.

انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *