اعطای بیش از ۲۰۴ همت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۱.۵ میلیون نفر از متقاضیان

17:36 - 24 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۱۲۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
اعطای بیش از ۲۰۴ همت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۱.۵ میلیون نفر از متقاضیان
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد:‌از ابتدای سال جاری تا ۲۴اردیبهشت ماه جمعا ۱۲.۵۶ همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به ۶۷ هزار و ۵۵۴ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش بانک مرکزی، مهدی صحابی گفت:از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ ۹.۵ همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است که این مبالغ نشان دهنده رشد تسهیلات ازدواج به میزان ۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی افزود: همچنین طی این مدت مبلغ ۳ همت تسهیلات قرض الحسنه فرزند به متقاضیان پرداخت شده است که نشان دهنده ۱۰ درصد رشد بابت تسهیلات فرزندآوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مهدی صحابی گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز در مجموع مبلغ ۱۵۸ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۷۷۳ هزار و ۳۳ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر اداره اعتبارات افزود: همچنین در سال گذشته در مجموع ۴۶ همت تسهیلات فرزند آوری به ۷۴۰ هزار و ۳۸۷ نفر از متقاضیان پرداخت شده است. 

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی خاطرنشان کرد: از زمان ابلاغ مصوبه شورای پول و اعتبار در تیرماه سال ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل موضوع ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن تعداد ۵۱۸.۳۳۵ نفر تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد، ۴۵۳.۳۴۵ نفر به مبلغ ۳۵ همت تسهیلات دریافت کرده اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *