میز خدمت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان در قطب تولید مبلمان ایران برگزار شد

8:23 - 24 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۹۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
میز خدمت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان در قطب تولید مبلمان ایران برگزار شد
میز خدمت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای کمک به جهش تولید در ناحیه صنعتی گوزن فارس و روستای عطاآباد قطب تولید مبلمان ایران مستقر شد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری گلستان، دادستان مرکز استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید در جمع تولیدکنندگان حاضر شدند و مشکلات صاحبان واحد‌های تولیدی را به‌صورت میدانی بررسی کردند.

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه گفت: پس از طرح هر مشکل یا مانع، مدیر دستگاه اجرایی مرتبط راهکار‌های قانونی برای رفع مشکلات را ارائه دادند.

وی گفت: سرمایه در گردش، بهره‌مند نشدن از معافیت‌های مالیاتی قانونی، کمبود آب، افزایش تعرفه محاسبه بهای برق و نداشتن سند تفکیکی از جمله مشکلاتی بود که امروز تولیدکنندگان مطرح کردند و برای مواردی که نیاز به پیگیری قضایی بود دستور قضایی صادر شد. روستای عطاآباد مقصد بعدی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بود.

آسیابی گفت: تولیدکنندگان مبل در این بازدید درخواست ورود دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی مبلمان در این منطقه را داشتند که قرار شد نشست ستاد اقتصاد مقاومتی به‌صورت ویژه برای بررسی مشکلات تولیدکنندگان این روستا برگزار شود.

روستای عطاآباد به‌عنوان یکی از روستا‌های الگوی کشور در کارآفرینی و تولید است به طوری‌که در حال حاضر با بیش از ۱۳ هزار نفر شاغل در این بخش به یکی از قطب‌های تولید مبلمان در کشور تبدیل شده است.

سال گذشته ۱۱۰ واحد تولیدی احیا و یا ورشکستگی آن‌ها جلوگیری و در نتیجه آن حدود ۳ هزار فرصت شغلی حفظ شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *