معافیت بالغ بر ۳۵ هزار خانوار مددجو تهرانی از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز

9:47 - 23 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۷۶۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معافیت بالغ بر ۳۵ هزار خانوار مددجو تهرانی از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از معافیت بالغ بر ۳۵ هزار خانواده تحت حمایت از هزینه قبوض آب، برق و گاز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین فتح آبادی با ارائه گزارشی از معافیت خانواده‌های تحت حمایت از هزینه قبوض آب، برق و گاز با در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: در راستای اجرای بند (ل) تبصره ۱۵ قانون بودجه ۱۴۰۲ درخصوص معافیت قانونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تا سقف الگوی مصرف خانوار‌های با تخفیف صد درصد، بالغ بر ۳۵ هزار خانواده از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۴ هزار و ۱۴۰ خانوار از معافیت پرداخت قبض آب برخوردار شدند. همچنین حدود ۳۳ هزار و ۴۶۳ خانوار نیز از معافیت قبوض برق بهره‌مند شدند.

فتح آبادی ادامه داد: ۳۰ هزار و ۷۲۹ خانوار تحت حمایت نیز مشمول معافیت پرداخت هزینه گاز شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده تأکید کرد: در مجموع سال گذشته بالغ بر ۳۵ هزار خانوار مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

وی گفت: معافیت‌های خانواده‌های تحت حمایت از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان برآورده شده است.

فتح آبادی، خاطرنشان کرد: مددجویان می‌توانند از طریق تلفن همراه یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و مددکاران نسبت به ثبت قبوض خود در سامانه اسکان اقدام نمایند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *