چمران: مراحل تایید فنی واگن‌های چینی در وزارت کشور درحال انجام است

9:35 - 23 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۷۶۴
چمران: مراحل تایید فنی واگن‌های چینی در وزارت کشور درحال انجام است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مراحل تایید فنی واگن‌های چینی در وزارت کشور درحال انجام است، گفت: امیدواریم این روند به نتیجه برسد؛ ما نگران تاخیر‌ها هستیم که متاسفانه مدام روند کار به تاخیر می‌افتد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نطق پیش از دستور یکی از اعضا قرائت خواهد شد، اظهار کرد: ضوابط تشکیلاتی شهرداری نیز بررسی می‌شود و نرخ‌گذاری خدمات بهشت زهرا (س) و همچنین بهای خدمات استفاده از مراکز فرهنگی و هنری مورد بررسی قرار می‌گیرد. تغییر نام چند محله نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتفاق خاصی برای نمایشگاه نیفتاده و همه ترافیک را می‌بینند و همه هم سکوت می‌کنند، یادآور شد: مسئولین نیز با خیال راحت کار خود را انجام می‌دهند. متاسفانه تلاش‌های ما به نتیجه نرسیده است. ابزار قانونی در حال حاضر نیست و ابزار اینگونه است که مطابق بند ۲۰ مقابل نمایشگاه را سد کنند؛ باید یکبار این شجاعت به خرج داده شود.

چمران در پاسخ به پرسش خبرنگار شهر درباره روند تایید فنی واگن‌های چینی در وزارت کشور، تصریح کرد: یکی از خوان‌های این صدخوان رد شد و برنامه‌ها انجام شده است. امیدواریم به نتیجه برسد. ما نگران تاخیر‌ها هستیم که متاسفانه مدام روند کار به تاخیر می‌افتد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *