پیام تسلیت قالیباف درپی درگذشت حجت الاسلام ذاکری

23:46 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۷۳۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
پیام تسلیت قالیباف درپی درگذشت حجت الاسلام ذاکری
رئیس مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی را درپی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا ذاکری صادر کرد.

خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی در گذشت معلم اخلاق و استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا ذاکری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت روحانی جلیل‌القدر و مجاهد، معلم اخلاق و استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا ذاکری که عمر پربرکت خود را در بخش‌های مختلف از جمله مدیریت مدرسه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری، ریاست حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) و نیز در امام‌جماعت مسجد جامع امام‌محمدباقر (ع) شهر مشهد مقدس صرف ترویج دانش برای جوانان کرده بود، موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان در سراسر عمر بابرکت خویش در زمینه تحقیق و پژوهش در عرصه‌های تعلیم و تربیت نسل جوان و انقلابی، تالیف و نشر معارف اسلامی، آموزش طلاب و ترویج شعائر اهل بیت علیهم السلام اهتمام بسیار داشتند و با این مجاهدت و اخلاص در تعلیم و تربیت اسلامی، دستاورد‌های ارزشمندی به یادگار برجای گذاشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به روحانیت معزز، حوزه‌های علمیه خراسان، شاگردان و دوستان، بیت مکرم، بویژه فرزندان گرامی و سایر بستگان، برای آن عالم مهذب و وارسته رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *