نبرد رسانه‌ای مستلزم جهاد رسانه‌ای است/ گروه‌های جهادی ابزار جنگ شناختی هستند

19:33 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۷۰۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نبرد رسانه‌ای مستلزم جهاد رسانه‌ای است/ گروه‌های جهادی ابزار جنگ شناختی هستند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نبرد رسانه‌ای مستلزم جهاد رسانه‌ای است گفت: ابزار جنگ شناختی رسانه است و مهمات این جنگ تولید محتواست.

خبرگزاری میزان - آیین پایانی چهارمین جشنواره ملی جهادگران عصر امروز، شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از جهادگران برگزار شد.

در ابتدای این برنامه سردار محمد زهرایی بیان کرد: بسیج خود را تکثیر کرده است، امروز ما جهادگران باید هم پای تحولات جامعه پیش رویم.

سردار زهرایی گفت: با پیدایش کرونا و سیل و زلزله همگان فهمیدن که جهادگران چقدر تاثیرگذارند.

وی تاکید کرد: در همه عرصه‌های جنگ ترکیبی جهادگران تاثیر بسیار شگفتی داشتند. در کرونا مافیای ماسک را جهادگران شکستند. گروه‌های جهادی اکنون در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری نیز تاثیرگذارند.

سردار زهرایی افزود: تلاش جهادگران در شرایط کنونی جهان به این علت است که به جهان بگویند در جنگ رسانه‌ای هر گروه جهادی یک رسانه است، چون دستشان پر از امید و افتخار است.

در ادامه، حامد احمدوند، دبیر چهارمین جشنواره جهادگران در جایگاه حاضر شد و گفت: همه ما فعالیت گروه‌های جهادی را دیده‌ایم، اما وقتی خود در اردوی جهادی حاضر می‌شویم مشکلات را درک می‌کنیم.

وی افزود: وقتی اسم جشنواره شنیده می‌شود، نگاه ما ممکن است سمت رقابت برود، اما مهمترین هدف ما ایجاد همگرایی بین گروه‌های مختلف جهادی است.

در ادامه این مراسم حسین یکتا خطاب به جهادگران گفت: با توجه به اینکه شما جهادگران در میانه میدان حضور دارید و خیلی از مسائل را حل کردید و خیلی از غم‌ها را به شادی بدل کرده‌اید باید مراقب باشید کار جهادی تکراری و عادی نشود. 

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این مراسم بیان کرد: ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی به جهاد متصل شد. انقلاب اسلامی که موهبتی خدایی بود که به ملت ایران هدیه داده شد باعث شد جهاد و تعالیم دیگر مجال حضور پیدا کنند.

سردار سلیمانی بیان کرد: جهاد خدمت، سازندگی، امیدافرینی، علمی و.‌‌ .. و هر روز ابعاد تازه ای از خود بروز می دهد گرچه دستگاه های دیوان سالار و برخی دیگر از مشکلات و قوانین دست و پای جهادگران را می بندد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: انقلاب اسلامی زنده و پویا و روبه پیشرفت است و علت آن جهاد است.

وی در ادامه توضیح داد: ابزار جنگ شناختی رسانه است و مهمات این جنگ تولید محتواست. نبرد رسانه‌ای مستلزم جهاد رسانه‌ای است و هدف این جشنواره تقویت جهاد رسانه‌ایست همچون ابتدای جنگ که مقدورات کم بود و جهادگران وارد میدان شدند.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *