تقدیر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از سازمان بنادر و دریانوردی

16:40 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۶۷۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تقدیر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از سازمان بنادر و دریانوردی
رئیس سازمان و دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور با اهدای لوح تقدیری به مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام شده در عرصه‌های مدیریت بحران در این سازمان قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان -به گزارش وزارت راه و شهرسازی محمد حسن نامی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان و دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور با ارسال لوح تقدیری از ​علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام شده در عرصه‌های مدیریت بحران در این سازمان قدردانی کرد.

در لوح تقدیر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خطاب به علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آمده است: بدینوسیله به پاس قدردانی از فعالیت‌های مثمر و زحمات و تلاش‌های ارزشمند جنابعالی و مجموعه همکاران انقلابی تان؛ از اقدامات و نقش موثر حضرتعالی و عملکرد قابل تقدیر در همه عرصه‌های مدیریت بحران؛ امداد رسانی، بخصوص حوادث و سیلاب اخیر در کشور و در حوزه کاهش خطرپذیری و اقدامات پیشگیرانه در مخاطرات طبیعی، تقدیر و تشکر مینمایم.

امید است با توکل به خداوند، برای توسعه پایدار و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران و مدیریت بحران قوی همواره کوشا و گام‌های موثرتر از گذشته بردارید و توفیق روزافزون جنابعالی را تحت منویات و فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و اجرای سیاست‌های دولت مردمی و ایران قوی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

همچنین محمد حسن نامی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان و دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور در لوح تقدیر جداگانه‌ای از عبدالله جعفری مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی، از فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام شده در عرصه‌های مدیریت بحران در این سازمان قدردانی کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *