اعضای کمیسیون اصل نود به سازمان انرژی اتمی می‌روند

12:02 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۵۷۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
اعضای کمیسیون اصل نود به سازمان انرژی اتمی می‌روند
اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی هفته جاری به منظور نظارت بر حسن اجرای قوانین نظیر قانون اقدام راهبردی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای بازدیدی از سازمان انرژی اتمی خواهند داشت.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، دستور کار این هفته اصل نود مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل اعلام شد:

جلسه کمیسیون با حضور رئیس کل و معاونین دیوان محاسبات کشور در خصوص بررسی گزارش تهیه شده با موضوع شرکت ملی نفت ایران

جلسه کمیسیون با حضور وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی و مدیران وزارت اطلاعات سازمان امور اراضی سازمان منابع طبیعی وزارت نیرو دادستانی کل کشور، دیوان محاسبات سازمان بازرسی شورای عالی معماری و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص بررسی وضعیت بحرانی الحاق اراضی کشاورزی درجه ۱ و ۲ در سطح کشور به طرح‌های مرتبط با نهضت ملی مسکن و لزوم توجه به عواقب جبران ناپذیر آن.

جلسه کمیسیون با حضور وزیر بهداشت و درمان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی در خصوص بررسی وضعیت اجرای مصوبات قانونی مرتبط با حوزه طب ایرانی.

بازدید اعضای کمیسیون اصل نودم از سازمان انرژی اتمی

جلسه کمیسیون با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس ستاد مرکزی مبارزه با ۱۳:۰۰ تا قاچاق کالا و ارز و معاونین سازمان برنامه و بودجه و وزارت صمت در خصوص بررسی طرح ثبت دستگاه‌های سیم کارت خور (رجیستری) و رفع مشکلات آن جلسه کمیسیون با حضور وزیر نفت و معاونین در خصوص بررسی آخرین وضعیت توسعه

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *