گفت‌وگو|

روشن: عملکرد تیم‌های پایه بوکس در قهرمانی آسیا قابل قبول بود/ مربیان با دانشی در ایران داریم

7:45 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۴۹۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
روشن: عملکرد تیم‌های پایه بوکس در قهرمانی آسیا قابل قبول بود/ مربیان با دانشی در ایران داریم
رئیس کمیته مربیان فدراسیون بوکس گفت: نباید دنبال قرعه آسان باشیم بلکه باید برای مقابله با کشور‌های صاحب نام خودمان را آماده کنیم.

شهیار روشن در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم‌های بوکس جوانان و امید در قهرمانی آسیا اظهار داشت: عملکرد هر دو تیم نسبتاً خوب بود و فقط در بعضی اوزان ضعیف بودیم. در کل نتیجه قابل قبولی کسب شد و باید از زحمات علیرضا استکی و رضا مهدی‌پور و مجموعه کادرفنی تشکر کرد، چون با دل و جان برای پیشرفت بوکس کشور تلاش می‌کنند.

وی افزود: روح‌الله حسینی کار بزرگی کرد که این تیم‌ها را به قهرمانی آسیا فرستاد، چون او می‌داند که باید در تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کند تا در سالیان آینده نتیجه این کار را ببیند. باید از زحمات رئیس فدراسیون هم قدردانی کرد که انگیزه را در بین بوکسور‌های آینده‌دار زیاد می‌کند و با برنامه پیش می‌رود.

*نباید دنبال قرعه آسان باشیم

رئیس کمیته مربیان فدراسیون بوکس ادامه داد: مدال اسماعیلی در قهرمانی جوانان آسیا موجب شد تا به این باور برسیم که می‌توانیم طلا را از چنگ کشور‌های مطرح بوکس در بیاوریم. ما نباید دنبال قرعه آسان باشیم بلکه باید برای مقابله با کشور‌های صاحب نام دنیا در بوکس خودمان را آماده کنیم.

روشن در خصوص اینکه حضور در اردو‌های تدارکاتی تا چه میزان روی روند کار تیم‌های پایه اثر مثبت دارد، گفت: اصلاً جنگیدن برای کسب مدال در قاره کهن نیازمند حمایت بیشتر و برگزاری اردو‌های تدراکاتی پیاپی است. امیدوارم با حمایت‌های رئیس فدراسیون بوکس و حسین رحمتی مدیر تیم‌های ملی این اتفاق در تیم‌های پایه هم رخ دهد.

*امیدواریم با استفاده از مدرسان خارجی دانش مربیان ایرانی را افزایش دهیم

وی درباره شرایط مربیان بوکس کشور تصریح کرد: ما مربیان با دانش، توانمند و شایسته‌ای در کشور داریم و با توجه با اینکه در کمیته مربیان بانک اطلاعاتی مربیان کشور را تهیه کرده و آمار دقیق داریم، می‌توانیم در صورت نیاز تیم‌های پایه به آن‌ها مربیان با رزومه و خوبی را معرفی کنیم تا به صورت مقطعی در اردو‌ها حاضر شوند و کسب تجربه کنند. مربیان جوان‌تر می‌توانند از تجربیات سرمربیان فعلی بهره ببرند و روز به روز پیشرفت کنند.

روشن در پایان گفت: در سال جاری برای بالا بردن سطح دانش مربیان بوکس چندین دوره باز آموزی و دانش افزایی با استفاده از مدرسین برتر کشور به صورت مجازی و حضوری در برنامه داریم. امیدواریم بتوانیم از مدرسان برتر خارجی دعوت کنیم تا دانش مربیان ایرانی را افزایش دهیم. ما سال گذشته برنامه‌های متفاوتی داشتیم، اما امسال بهتر و پربارتر از قبل عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/



داریوش شفیعی
|
France
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
0
0
واقعا دارند زحمت میکشن استکی مربی با دانش وبزرگی هست به نظرم موفق ترین وبا کارنامه ترین مربی بوکس ما بعد از باز گشایی بوکس رو میفهمه با شاگردانش ارتباط خوبی برگزار میکنه الحق والنصاف من بازی پسرش را در اردو دیدم حقش بود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *