شرکت ملی گاز و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

17:06 - 19 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۲۰۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شرکت ملی گاز و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
شرکت ملی گاز و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور برای آموزش ۳۵ هزار نفر از کارکنان شرکت ملی گاز ایران و دریافت گواهی‌نامه صلاحیت شغلی و حرفه‌ای، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

خبرگزاری میزان - به گزارش شانا، شرکت ملی گاز ایران و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور با هدف اجرای قانون الزام فراگیری آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای برای ۳۵ هزار نفر از کارکنان شرکت ملی گاز ایران در حاشیه روز نخست بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

گروه هدف این آموزش‌ها، کارگران و کارکنان شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت ملی گاز ایران در حوزه‌های تولید، انتقال، توزیع گاز و مدیریت‌های ستادی متصدیان و کارکنان شاغل در حوزه‌های تولید، انتقال توزیع گاز و مدیریت‌های ستادی برای تعیین مهارت و صلاحیت حرفه‌ای خواهند بود.

توانمندسازی سرمایه انسانی شاغل در شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد این شرکت به‌منظور افزایش کارایی و اثربخشی کار و اجرای نظام صلاحیت حرفه‌ای نیروی کار شاغل در شرکت با تدوین استانداردها، آموزش، آزمون و صدور گواهینامه مهارت و صلاحیت حرفه‌ای از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه مطرح شده است.

از الزام‌های این تفاهم‌نامه می‌توان به تدوین، بازنگری و اصلاح استاندارد‌های آموزشی، طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی بازآموزی مهارتی مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران، سنجش شایستگی و صلاحیت شغلی شاغلان و کارگران و کارکنان شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت، ساماندهی، تقویت و توسعه کیفی کارگاه‌های آموزشی مشترک موجود و ایجاد قطب‌های آموزشی در کشور اشاره کرد.

تبادل دانش فنی و افزایش توان علمی، فنی و تجربی مربیان سازمان کارشناسان و متخصصان فعال در شرکت ملی گاز ایران و برنامه‌ریزی و اجرای مسابقات ملی مهارت آزاد با استفاده از ظرفیت‌های شرکت ملی گاز ایران و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از دیگر الزام‌های این تفاهم‌نامه همکاری است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *