اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد

9:16 - 16 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۴۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از صدور ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن طی یک‌ ماه اخیر در این استان صادر شد.

خبرگزاری میزان - محمد رضا بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در حاشیه واگذاری اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن که با حضور  محمدی زاده استاندار بوشهر انجام گرفت، اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از راهبرد‌های کلان دولت مردمی است و این اداره کل در راستای اجرای سند تحول قضایی آمادگی هرگونه همکاری را با دستگاه‌های متولی مسکن دارد.

وی با اشاره به صدور ۴۵۴ سند مالکیت در راستای قانون نهضت ملی مسکن در سال گذشته افزود: در این راستای برای تامین مسکن افراد کم درآمد، اسناد مالکیت ۲ پلاک جمعا به میزان ۸۷۴ هکتار که به مدت ۱۸ سال با پلاک‌های مجاور، تداخل داشته صادر شد.

بزرگمهر افزود: پس از رفع تداخل، با تلاش جهادی کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان عسلویه، اسناد آن در کمترین زمان صادر و به متقاضیان واگذار شد.

عضو شورای قضایی استان بوشهر خاطر نشان کرد: تاکنون اسناد مالکیت تمامی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بوشهر از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.

وی در پایان گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات مستمر صورت گرفته، استان بوشهر در بین استان‌های کشور، رتبه نخست در صدور اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن را کسب کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *