رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

منوچهری: بازی جذابی ندیدیم، اما‌ مساوی در تبریز قابل قبول است/ تساوی در خانه تراکتور کم از پیروزی ندارد

0:40 - 13 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۱۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
منوچهری: بازی جذابی ندیدیم، اما‌ مساوی در تبریز قابل قبول است/ تساوی در خانه تراکتور کم از پیروزی ندارد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بازی متعادلی مقابل تراکتور به نمایش گذاشت و خیلی محتاطانه پیش رفت و از شکست جلوگیری کرد.

امین منوچهری در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: استقلال بازی متعادلی به نمایش گذاشت و خیلی محتاطانه پیش رفت و اینکه در تبریز مقابل تراکتور قرار می‌گرفتند یک نوع سنگینی برای بازیکنان داشت و به نظرم نتیجه مساوی آن‌چنان هم بد نیست.

وی در ادامه افزود: به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم و از همه هوادارانی که از این تیم حمایت کردند تشکر می‌کنم. این تیم هفته به هفته به قهرمانی نزدیک می‌شود و نتیجه تساوی مقابل تراکتور آن‌هم در ورزشگاه یادگار امام دست کمی از پیروزی نداشت. خداراشکر پرسپولیس هم از آنطرف متوقف شد و جای صدرنشین تغییر نکرد. اگر پرسپولیس می‌برد ممکن بود قهرمانی را از دست بدهیم.

*اگر بازیکنان استقلال کمی سرعتی بودند می‌توانستند دروازه تراکتور را تهدید کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: تراکتور تیم بزرگی است و اینکه فکر کنیم ما از اول بازی تیم برنده بودیم اشتباه است، چرا که این تیم مقابل سپاهان هم یک بازی فوق‌العاده را به نمایش گذاشت. بازیکنان تراکتور در این دیدار خوب کار کردند و چند حمله خطرناک روی دروازه استقلال ترتیب دادند که خوشبختانه با عملکرد خوب خالدآبادی دفع شد. یکسری ضعف در خط دفاعی تراکتور وجود داشت که بازیکنان استقلال اگر کمی سرعتی بودند قطعاً می‌توانستند دروازه تبریزی‌ها را تهدید کنند.

*بازی جذابی ندیدیم

منوچهری در این رابطه متذکر شد: از نظر من تیمی که میهمان است تحت فشار بیشتری است و مسافتی که طی می‌کند ممکن است روی انرژی بازیکنان تأثیر منفی بگذارد. بازیکنان استقلال خوب بازی کردند، اما اگر کمی انرژی و دوندگی داشتند می‌توانستند روی اشتباهات خط دفاعی تراکتور به گل برسند. اگر توپ محمدی گل می‌شد شرایط بازی کاملاً متفاوت دنبال می‌شد، اما خط دفاع استقلال نمره قبولی گرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در مجموع بازی جذابی ندیدیم، اما خداراشکر امتیاز کامل را از دست ندادیم و حداقل یک امتیاز با خود به تهران آوردیم. امیدوارم در ادامه با انرژی‌تر و با روحیه‌تر پیش برویم. درباره داوری نظر نمی‌دهم چرا که ما تا وقتی var نداشته باشیم چنین حواشی را هم باید در فوتبالمان داشته باشیم. در یک صحنه خطایی روی محمدی انجام شد که به نظر می‌توانستند دقیق‌تر نظر بدهند.

*خالدآبادی در همین اولین بازی در دل هواداران جا باز کرد

وی در خصوص عملکرد خالدآبادی در اولین تجربه دروازه‌بانی استقلال، عنوان کرد: خالدآبادی واقعاً جوان با استعدادی است و در همین اولین بازی در دل هواداران جا باز کرد. چند موقعیت جدی مهاجمان تراکتور را به خوبی دفع کرد و از دروازه استقلال به خوبی دفاع کرد. به او تبریک می‌گویم و خوشحالم که باشگاه استقلال چنین بازیکنانی دارد و همواره در هر فصل خیالش از درون دروازه راحت است. البته عملکرد خط دفاعی استقلال هم در کسب کلین شیت توسط خالدآبادی تأثیرگذار بود. مدافعان استقلال به خوبی او را حمایت کردند و روی هر صحنه به او روحیه می‌دادند و همین باعث شد او روز خوبی را پشت سر بگذارد. برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز بدرخشد.

*از آن هفته‌های پر استرس لیگ بود

منوچهری در پایان در رابطه با ادامه فصل و شرایط قهرمانی، خاطرنشان کرد: هفته بیست و پنجم از آن هفته‌های پر استرس لیگ بود. هر ۴ تیم بالای جدول متوقف شدند و تغییری در بالای جدول ندیدیم. اگر پرسپولیس می‌برد و صدرنشین می‌شد باز هم نمی‌توانست به طور قطعی درباره قهرمانی صحبت کنند، چراکه بازی‌های سختی در ادامه فصل خواهند داشت. استقلال به نسبت سرخ‌پوشان کار راحتی دارد و ۲ بازی مقابل ذوب‌آهن و فولاد را در آزادی برگزار می‌کند و مقابل نساجی و پیکان در خارج از خانه بازی خواهد کرد، اما پرسپولیس باید با مس رفسنجان، شمس آذر و نساجی بازی کند که به نظر من کار سختی خواهند داشت. امیدوارم با همت بازیکنان و کادرفنی و حمایت هواداران قهرمانی این فصل را کسب کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *