ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور

9:57 - 12 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۹۴۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
مرکز مدیریت راه‌های کشور طی اطلاعیه‌ای از ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های شمالی از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هریجان، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت‌وبرگشت) محدوده‌های رینه و وانا، ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های شهرستانک و انتهای تونل البرز خبر داد.

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت‌وبرگشت) روان بوده و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها نیز حکایت از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل حصارک، ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران حدفاصل رضی آباد تا شهرقدس و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل آدران تا بهمن‌آباد دارد.

وضعیت جوی سایر محور‌ها نیز از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال‌وبختیاری خبر می‌دهد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تنها محور مسدود شریانی محور خرم آباد - پلدختر است که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

محور‌های هشتگرد - طالقان، کمربندی جدید خرانق - یزد، اسپکه - بمپور، یزد - دربید، حاجی آباد - آهنگران، گلشن - سراوان و سروآباد - پاوه نیز به عنوان محور‌های مسدود غیرشریانی اعلام شده‌اند.

همچنین تنها محور دارای انسداد فصلی نیز محور پونل - خلخال است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *