رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه: بسیج در فرهنگ سازی قوه قضاییه نقش مهمی دارد

14:00 - 10 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۶۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه: بسیج در فرهنگ سازی قوه قضاییه نقش مهمی دارد
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: بسیج در فرهنگ سازی قوه قضاییه نقش مهمی دارد و می‌تواند گره کار را باز کند تا با همفکری و هم گامی آحاد مردم، کیفیت تولید افزایش یابد، از فعالان اقتصادی حمایت شود و موانع از سر راه برداشته و فرمان رهبر معظم انقلاب عملیاتی شود.

خبرگزاری میزان - نشست شورای فرماندهان و مدیران بسیج قوه قضاییه با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در محل سالن جلسات ساختمان شهید صدیقیان (ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه) برگزار شد.

خوانش آخرین بیانات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار با بسیجیان، ترویج و احیا فرهنگ معنویت، تشریح اجمالی برنامه‌های سال و تبیین دیدگاه‌های فرماندهی مرکز و بررسی نقش بسیج در سند تحول و اعتلای دستگاه قضایی از محور‌های مهم این نشست بود.

محمدباقر الفت؛ معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه ضمن عرض خیرمقدم به حضار مدعو، با آرزوی ارتقا عملکرد و کیفیت فعالیت‌های دستگاه قضا در امر خدمت رسانی عنوان کرد: امیدوارم امسال با ره توشه ماه مبارک رمضان آمادگی دو چندانی برای اجرای اقدامات جهادی در راستای خدمت رسانی به مردم عزیزمان بدست آورده باشید.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی، مراتب تبریک و تهنیت و شادباش عملیات جبهه اسلام را ابراز کرد و گفت: امیدورام دلتان به پیروزی‌های جبهه اسلام گرم و شاد باشد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: در این جلسات به طور معمول از ضرورت حفظ، بقا و ارتقا توان و رونق گرفتن فعالیت‌های بسیج بعنوان امری بنیادین صحبت می‌شود ضمن اینکه موضوعات روز نیز بصورت جدی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

وی افزود: در بیان آثار و حقایق اقدام اخیر جبهه مقاومت؛ بعنوان ناظر آگاه از گذشته درگیری با رژیم صهیونیستی، حقایق غیرقابل انکاری رخ داده است که معادلات جهان و منطقه را تغییر داده است و بیان هنرمندانه و درست این حقایق در تبیین اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و دفاع از امنیت ملت مظلوم نقش موثری دارد.

در ادامه تشریح برنامه‌های عملیاتی بسیج قوه قضاییه، معاون رئیس قوه قضاییه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان " جهش تولید با مشارکت مردم " و اینکه بسیج پشتوانه مردمی نظام برای حل مسائل است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی و تلاش مسئولان برای " ورود و بسیج همت‌ها، سرمایه‌ها و ابتکارات ملت " در عرصه اقتصاد لازمه تحقق شعار سال است. بسیج در فرهنگ سازی قوه قضاییه نقش مهمی دارد و می‌تواند گره کار را باز کند تا با همفکری و هم گامی آحاد مردم، کیفیت تولید افزایش یابد، از فعالان اقتصادی حمایت شود و موانع از سر راه برداشته و فرمان رهبر معظم انقلاب عملیاتی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقیان؛ فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه نیز در این مراسم با اشاره به بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: بسیج لشکر مخلص خداست و ما بسیجی بودنمان افتخار می‌کنیم و در وسط میدان حضور داریم تا دستاورد‌های و فضیلت‌های انقلاب را حفظ نموده و گسترش دهیم.

گفتنی است، در این نشست حکم سرپرست جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید همت ساختمان معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به مهدی دوست محمدیان اهدا شد و همچنین از شماری از فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج قوه قضاییه با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.

در ادامه بخش تعاملی این نشست در اجرای نقش موثر بسیج قوه قضاییه در سند تحول و اعتلای دستگاه قضایی جریان داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *