رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اوجاقی: به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت

11:21 - 10 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۵۸۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اوجاقی: به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در سال جدید به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، حسین اوجاقی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی در ادامه به تشریح رقابت‌های "قهرمان شهر" پرداخت که در پایان منجر به تعریف رویداد ورزشی "شهرِ قهرمان" با مشارکت ۱۵ کلانشهر کشورمان شد.

اوجاقی یادآور شد: رویکرد ما در سال جدید، مسجدمحور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یکدیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر، مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *