رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

جمشیدیان: تقابل با پرسپولیس همیشه برای سپاهانی‌ها حیثیتی بوده/ به تغییرات مالکیتی سرخابی‌ها خوشبین نیستم

1:00 - 10 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۴۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جمشیدیان: تقابل با پرسپولیس همیشه برای سپاهانی‌ها حیثیتی بوده/ به تغییرات مالکیتی سرخابی‌ها خوشبین نیستم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال و تراکتور هر ۲ به گونه‌ای تحت فشار هستند و در این بازی تلاش می‌کنند تا نتیجه لازم را بگیرند.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میان استقلال و تراکتور، اظهار داشت: در این هفته بازی‌های مهمی برگزار خواهد شد و یکی از آن مسابقات مهم دیدار استقلال مقابل تراکتور خواهد بود. تراکتور همیشه تیم خوبی بوده و با توجه به بردی که در جام حذفی کسب کردند قطعاً روحیه خوبی برای انجام بازی مقابل استقلال خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: هر ۲ تیم به گونه‌ای تحت فشار هستند و در این بازی تلاش می‌کنند تا نتیجه لازم را بگیرند. به هر حال تراکتور شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را در لیگ از دست داده و به نظر می‌رسد که شاگردان حمید مطهری اکنون تمام تمرکزشان را روی جام حذفی خواهند گذاشت. طبق شناختی که از تراکتور دارم مطمئنم که اگر آن‌ها در شرایط خوبی قرار داشته باشند حتی مقابل تیم‌های اروپایی هم خواهند ایستاد، اما اگر در شرایط مطلوبی نباشند حتی در تبریز هم آسیب پذیر خواهند بود. 

*حضور حسینی در ترکیب استقلال باعث همبستگی بیشتر است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه در رابطه با غیبت حسین حسینی در ترکیب استقلال تصریح کرد: حسینی دروازه‌بان کاربلد و قدیمی استقلال است و وجود او در ترکیب تیم قطعاً باعث همبستگی بیشتر خط دفاعی خواهد شد. اتفاقاتی در بازی با آلومینیوم افتاد و همانطور که در گذشته گفتم نباید می‌افتاد و حسینی درگیر حواشی شد. خالدآبادی دروازه‌بان خوبی است و عملکرد او را در گل‌گهر دیدم و به توانایی وی مشرف هستیم. اینکه بگوییم اگر حسینی نباشد دروازه استقلال تهدید می‌شود بی انصافی در حق خط دفاع و هافبک استقلال است. اگر دروازه استقلال بسته می‌ماند فقط به این معنا نیست که دروازه‌بان خوبی داریم بلکه این اتفاق به خاطر وجود خط دفاع و هافبک توانمند در ترکیب آبی‌پوشان است.

*پرسپولیس نمی‌خواهد بعد از جام حذفی یک جام دیگر را هم از دست بدهد

جمشیدیان که سابقه حضور در سپاهان را داشته در خصوص دیدار آینده طلایی‌پوشان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، عنوان کرد: سپاهان حتی اگر در قعر جدول هم باشد باز هم با همان کیفیت همیشگی مقابل تیم‌های بزرگ صف آرایی خواهد کرد. با اینکه سپاهان باید تمرکزش را روی جام حذفی بگذارد، اما تقابل با پرسپولیس همیشه برای سپاهانی‌ها حائز اهمیت بوده و قطعاً در این دیدار حیثیتی تمام توان خودشان را برای کسب نتیجه خواهند گذاشت. باتوحه به اینکه پرسپولیس نمی‌خواهد بعد از حذف از جام حذفی یک جام دیگر را از دست بدهد، این دیدار را یک بازی بزرگ در این فصل پیش‌بینی می‌کنم. امیدوارم حق به حق دار برسد و ما یک هفته فوتبالی جذاب و هیجان انگیز را شاهد باشیم.

*اعتقاد دارم نوع این انتقال احتمالاً مشکلاتی خواهد داشت

وی در پایان درباره انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، خاطرنشان کرد: ما هنوز نمی‌توانیم درباره این انتقال مالکیت به طور قطعی نظر بدهیم. من هنوز اعتقاد دارم که نوع این انتقال احتمالاً مشکلاتی خواهد داشت و برای من جای سوال دارد که چطور تا یک ماه پیش هیچ خبری از انتقال مالکیت نبود و در کمتر از یک هفته پرونده این موضوعات را بستند و گفتند سرخابی‌ها واگذار شدند. من به این اتفاقات خوشبین نیستم و به طور قطع نمی‌توانم نظر بدهم. امیدوارم هرچه که هست به سود باشگاه باشد و این ۲ باشگاه باعث سرافرازی پرچم ایران در ورزش بین‌المللی شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *