دادستان کرمانشاه: خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌های استان تعیین تکلیف می‌شوند

10:23 - 06 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۹۴۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کرمانشاه: خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌های استان تعیین تکلیف می‌شوند
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌های استان خبر داد.

خبرگزاری میزان_ حمیدرضا کریمی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه، ۲ مرتبه به مالکان خودرو‌های رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.  

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت گیرد و یا با آن‌ها تماس گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودرو‌های فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصا و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آن‌ها را به صورت جداگانه اجرایی کند.  

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودرو‌های رسوبی در پارکینگ ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *