سالن تشریح پزشکی قانونی در آرامستان بهشت رضوان شهریار افتتاح شد

13:29 - 05 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۸۱۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سالن تشریح پزشکی قانونی در آرامستان بهشت رضوان شهریار افتتاح شد
رئیس دادگستری شهریار ضمن افتتاح سالن تشریح پزشکی قانونی گفت: با افتتاح این سالن تشریح پزشکی قانونی، زمان بررسی پرونده‌ها کوتاه‎‌تر خواهد شد و در آینده شاهد افزایش کیفیت گواهی‌ها در پزشکی قانونی خواهیم بود.

خبرگزاری میزان - سالن تشریح پزشکی قانونی شهریار با حضور هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان شهریار و فروزش مدیر کل سازمان پزشکی قانونی استان تهران و محمود بابایی رئیس پزشکی قانونی شهرستان شهریار و دیگر مسئولین شهرستانی در آرامستان بهشت رضوان جهت ارائه خدمات به مراجعه کنندگان افتتاح شد.

رئیس دادگستری شهرستان شهریار در این بازدید با توضیح اینکه به منظور دسترسی هرچه بهتر مردم شهرستان شهریار به خدمات پزشکی قانونی، بخش امور متوفیات که شامل پذیرش اجساد، سالن تشریح، بایگانی و تایپ است افتتاح شد.

هاشم امامی در پایان اظهار داشت: معاینات جراحات و صدمات جسمانی و تشخیص علت تامه مرگ، تشریح و کالبدشکافی جسد ناشی از قتل‌های عمدی، مرگ مشکوک و سایر موارد از جمله رسالت‌های پزشکی قانونی است و این سالن که امروز افتتاح می‌شود یکی از مراکز تخصصی در زمینه شناسایی علت مرگ است و با افتتاح این مرکز زمان بررسی پرونده‌ها کوتاه‌تر می‌شود و شاهد افزایش کیفیت بهتر گواهی‌ها در پزشکی قانونی خواهیم بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *