رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

نماینده مجلس: مسئله‌محور بودن از ویژگی‌های مثبت سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه است

8:02 - 08 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۷۶۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس:  مسئله‌محور بودن از ویژگی‌های مثبت سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه است
نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به مسئله‌محور بودن سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه گفت: موارد مختلف از جمله حبس‌زدایی، رفع موانع تولید و احیای کارخانه‌ها، به خوبی در این سند دیده شده است.

خبرگزاری میزان - سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه که در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ به تصویب رئیس قوه قضاییه رسیده است، ابلاغ شد.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان کرد: به برکت ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در قوه قضاییه تحولات خوبی را شاهد هستیم و مشارکت مردم در تحول قضایی در این دوره دیده شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مسئله‌محور بودن سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه گفت: موارد مختلفی از جمله حبس‌زدایی، رفع موانع تولید و احیای کارخانه‌ها، ماهیت قضایی و حقوقی فعل‌ها و ترک‌فعل‌ها و دیگر موارد به خوبی در این سند دیده شده است.

وی با بیان اینکه تعامل قوه قضاییه با مسئولان مربوطه بر محور عدالت روز به روز به حل مشکلات کمک می‌کند اظهار کرد: علاوه بر اینکه عنصر مردمی نباید در روند قضایی فراموش شود، استفاده از مدیران توانمند، مردم‌دار و کاربلد برای کمک به قوه قضاییه حائز اهمیت است البته این به معنای نادیده گرفتن استقلال این قوه نیست.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *