رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

14:05 - 29 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۶۴۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
پژمان معتمدی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب شد.

خبرگزاری میزان - به نقل از فدراسیون دوومیدانی، با توجه به پایان دوران سرپرست دبیری محمد مشهدی یاری و همچنین استعفای وی، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون امروز (چهارشنبه) طی حکمی پژمان معتمدی را به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرد.

در متن حکم معتمدی آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود پیگیری امور برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و رسیدگی به امور جاری مورد اهتمام قرار گیرد.

امید است با اتکال به خداوند متعال، در سایه توجهات علی ابن موسی الرضا (ع) و با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت توسعه پایدار دوومیدانی گام بردارید.»

سرپرست فدراسیون دوومیدانی همچنین با اهدای یک تابلو زرین از زحمات و تلاش‌های محمد مشهدی یاری در طول دوران مسئولیت وی در این فدراسیون تشکر و قدردانی کرد.

پژمان معتمدی از جمله مربیان و مدرسین برجسته ورزش دووومیدانی است، که در حال حاضر بعنوان ریاست دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی فعالیت می‌کند که در سوابق وی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، مدرس ارشد کنفدراسیون دوومیدانی و فوتبال آسیا بعنوان برخی از فعالیت‌هایش دیده می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *