رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس دادگستری آذربایجان غربی: معاونین قضایی باید اجرایی شدن برنامه‌های عملیاتی را رصد کنند

14:56 - 28 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۳۹۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری آذربایجان غربی: معاونین قضایی باید اجرایی شدن برنامه‌های عملیاتی را رصد کنند
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پنجمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی دادگستری استان بر لزوم رصد نظارت معاونین قضایی بر اجرایی شدن برنامه عملیاتی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پنجمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی دادگستری استان گفت: ایام شادی و خوشحالی ملت غیور ایران از عملیات گسترده و غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این عملیات نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که به دنیا نشان داد قدرت سست و پوشالی لانه عنکبوت چگونه توسط رزمندگان اسلام در هم شکست، اما در این بین از همه مهم‌‎تر پشتیبانی مردم فهیم کشور از عملیات مقتدرانه سپاه اسلام است.

عتباتی با اشاره به عدم تعهد نهاد‌های حقوق بشری و بین المللی، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصل و معاهده بین المللی پایبند نیست و لازم بود که اقتدار مسلمین را با سیلی محکم سپاه اسلام بچشد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با بیان تکمیل و ابلاغ برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ گفت: باید پس از ابلاغ این برنامه، معاونین ناظر به صورت مستمر و دقیق بر اجرای مفاد آن در سراسر حوزه‌های قضایی نظارت کنند و در بازدید‌ها هم به صورت میدانی اجرای آن را رصد و مشکلات مرتبط را مرتفع کنند

عتباتی در ادامه پس از بررسی عملکرد ۲۷ روزه حوزه قضایی استان در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: حوزه‌هایی که نیاز به تلاش مضاعف دارند، معاونین ناظر پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

رئیس شورای معاونین دادگستری در ادامه به همراه سایر معاونین دیگر دستورات جلسه را مطرح کرد و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون آن‌ها تصمیمات لازم را اتخاذ کرد و مصوباتی به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *