رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

حمودی: استقلال بیش از هرچیزی نیازمند آرامش است/ کوچکترین لغزش به بهای از دست دادن قهرمانی تمام می‌شود

0:15 - 28 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۲۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حمودی: استقلال بیش از هرچیزی نیازمند آرامش است/ کوچکترین لغزش به بهای از دست دادن قهرمانی تمام می‌شود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ۷ بازی مهم را پیش رو داریم و هر امتیاز این مسابقات برای استقلال مهم است که با حفظ آرامش قطعا قهرمانی برای استقلال است.

علی حمودی در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: نکونام تیم یکدست و خوبی را شکل داده و بردن آلومینیوم در خانه خودش برای هر تیمی کار دشواری است. استقلال به مراتب از آلومینیوم برتر بود و نشان داد که به این راحتی‌ها صدر را از دست نمی‌دهد.

وی در ادامه درباره تقابل استقلال و شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم افزود: شمس آذر تیم غیرقابل پیش‌بینی است و بردن این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود کما اینکه استقلال در این چند هفته پایانی لیگ برتر به دنبال کسب ۳ امتیاز بوده است و از دست دادن یک امتیاز می‌تواند کار استقلال و نکونام را سخت کند. باید مراقب حملات و ضدحملات شمس‌آذر باشیم، زیرا این تیم با ۲۶ گل زده نشان داده که تیم گلزنی است، اما استقلالی‌ها می‌توانند از خط دفاعی ضعیف شمس آذر بهره ببرند، البته دست کم گرفتن آن‌ها به ضرر ما خواهد بود چرا که آن‌ها در بازی قبلی فولاد را در خانه‌اش شکست دادند.

*شانس آوردیم در دربی کمک داور ویدیویی وجود داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره سرنوشت قهرمانی لیگ برتر عنوان کرد: ۷ فینال متفاوت برای استقلال در پیش است و باتوجه به اینکه استقلال و پرسپولیس تنها شانس‌های قهرمانی این فصل هستند باید این موضوع را در نظر داشته باشیم. سرخپوشان دنبال کوچکترین لغزش از استقلال هستند، لغزشی که می‌تواند برای آبی‌پوشان به بهای از دست دادن قهرمانی تمام شود. استقلال این فصل واقعا تیم خوبی نشان داده و من به نوبه خودم باور دارم که آن‌ها لیاقت و شایستگی بیشتری برای کسب قهرمانی دارند.

حمودی با اشاره به اشتباهات داوری در این فصل تصریح کرد: حق استقلال در این فصل خورده شد چرا که اگر VAR وجود داشت اختلاف ۲ تیم پایتخت قطعا این نبود و ما شانس آوردیم که در دربی کمک داور ویدیویی وجود داشت وگرنه خدا می‌داند که چه بر سر سرنوشت قهرمانی می‌آمد.

*مشکل اصلی استقلال عدم ثبات مدیریتی است

بازیکن سابق آبی‌پوشان در ارتباط با مشکلات درون باشگاهی استقلال و حواشی بوجود آمده گفت: مشکل اصلی استقلال این است که ثبات مدیریتی ندارد. هر مدیری که می‌آید فکر می‌کند که بازیکن می‌خرد، بدهی‌ها را صاف می‌کند و مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کند و تمام، اما وقتی پشت میز می‌نشیند تازه متوجه می‌شود که این تیم از ریشه مشکل دارد و کارشکنی‌هایی که از سوی مدیران بالادستی صورت می‌گیرد باعث می‌شود که باشگاه به بن بست بخورد.

وی ادامه داد: نباید تفاوتی بین ۲ تیم پایتخت باشد و امیدوارم مدیران بالادستی ۲ تیم را به یک چشم نگاه حمایت کنند. خطیر اگر بتواند حواشی را کنترل کند و کادرفنی مشکلات درون خانوادگی را رسانه‌ای نکند و تمام تمرکزشان را برای کسب مجوز حرفه‌ای صرف کند ما می‌توانیم بالاخره در آسیا حضور داشته باشیم.

*در این مقطع اصلاً وقت درگیری نیست

حمودی در پایان با بیان اینکه استقلال در این مقطع بیش از هرچیزی نیازمند آرامش است، خاطرنشان کرد: اکنون در این مقطع اصلا وقت درگیری نیست و شاید یکی از دلایلی که فصل گذشته قهرمانی را در لحظه آخر واگذار کردیم همین حواشی بود، امیدوارم که تمام تمرکز بازیکنان و کادرفنی به این هفت بازی پیش رو باشد تا با حمایت هواداران بتوانیم یک قهرمانی دیگر را به ویترین افتخارات باشگاه استقلال اضافه کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *