رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمدعلی محمدی رئیس جدید حوزه قضایی بخش کهریزک شد

16:46 - 27 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۲۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
محمدعلی محمدی رئیس جدید حوزه قضایی بخش کهریزک شد
قائم مقام رئیس کل دادگستری تهران در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری بخش کهریزک کفت: برنامه‌های عملیاتی دادگستری استان تهران در مسیر تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رئیس کل دادگستری ابلاغ شده است.

خبرگزاری میزان- حاجی رضا شاکرمی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری بخش کهریزک که با حضور سید رضا سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه کهریزک و باقرشهر و مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و مدیران عضو شورای تامین شهرستان و سایر مسئولین در محل سالن اجتماعات شهرداری کهریزک برگزار شد از اقدام شجاعانه و غرورآفرین نیرو‌های مقتدر مسلح علیه رژیم کودک کش صهیونیستی در عملیات وعده صادق تجلیل و تقدیر بعمل آورد.

حاجی رضا شاکرمی طی سخنانی در این مراسم گفت: قوای سه گانه زمانی موفق عمل خواهند کرد که در عین حال که از یکدیگر مستقل هستند، بدون دخالت در وظایف و امور یکدیگر، بوسیله هم افزایی و تعامل میان قوا، زمینه توسعه، تحول و تعالی کشور را فراهم آورند.

شاکرمی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه قضاییه، برنامه‌های عملیاتی دادگستری استان تهران نیز در مسیر تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رئیس کل دادگستری استان تهران ابلاغ شده است.

وی ضمن تشریح برنامه‌های ابلاغی دادگستری استان تهران گفت: طی این برنامه ها، مسئولان قضایی در استان تهران موظف شده اند، برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید، حمایت‌های قضایی و قانونی خود را در ارتقا امنیت سرمایه گذاری مشروع و کمک به تولید کنندگان بکار گیرند.

قائم مقام دادگستری استان تهران افزود: جمهوری اسلامی ایران تجربه موفقی از مشارکت مردمی را در سال‌های ابتدای انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن انقلاب و گذر از حوادث و توطئه‌های گسترده، دارد.

شاکرمی به ویژگی‌ها و مسئولیت‌های مهم رئیس حوزه قضایی در یک بخش اشاره کرد و گفت: دادگستری بخش از لحاظ صلاحیت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی و دعاوی با توجه به اینکه اختیارات و وظایف رسیدگی به شکایات دادسرا و دعاوی دادگاه را توامان دارد از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: رئیس حوزه قضایی بخش، ضمن برعهده داشتن مسئولیت‌های دادگستری در رسیدگی به پرونده ها، عهده دار برخی از وظایف دادستان نیزدر حوزه قضایی می‌باشد از جمله حفظ و احیا حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و حفظ امنیت و آسایش برای مردم که در این زمینه‌ها نیز مشارکت مردم بسیار لازم و ضروری است.

شاکرمی گفت: کشور با افزایش مشارکت مردم در همه زمینه‌ها از جمله موضوعات اقتصادی، تولید، افزایش امنیت و امور سیاسی و بین المللی، از توسعه و پیشرفت قابل توجهی بهره مند می‌شود.

در این مراسم از تلاش‌ها و خدمات آرش ناصر پیرسرایی رئیس پیشین دادگستری بخش کهریزک تقدیر و محمد علی محمدی بعنوان رئیس جدید حوزه قضائی بخش کهریزک حکم انتصاب خود را از قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران دریافت کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *