رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دومین هیئت صلح پاسگاه انتظامی استان کردستان افتتاح شد

11:25 - 27 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۱۵۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دومین هیئت صلح پاسگاه انتظامی استان کردستان افتتاح شد
دومین هیئت صلح در پاسگاه انتظامی حسین آباد سنندج در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه، در قالب تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت حل اختلاف استان کردستان و معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا کردستان در زمینه همکاری و ایجاد هیئت‌های صلح در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها افتتاح شد.

خبرگزای میزان - در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه، در قالب تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت حل اختلاف استان کردستان و معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا کردستان در زمینه همکاری و ایجاد هیئت‌های صلح در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، دومین هیئت صلح در پاسگاه انتظامی حسین آباد سنندج افتتاح شد.

این جلسه با حضور مسئول دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان و رئیس ستاد صبر شهرستان سنندج و صلح‌یاران فعال حسین آباد و فرمانده پاسگاه حسین آباد برگزار شد.  

در ابتدای جلسه، احمد فیضی مسئول دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان به معرفی برنامه‌ها و اهداف ستاد صبر پرداخت و بیان داشت: ستاد ملی صبر با دو هدف اصلی یعنی ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه و پیشگیری از ورود پرونده به مراجع قضایی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی با همکاری و تعامل پاسگاه‌ها وکلانتری‌ها در این راه گام نهاده است که انتظار می‌رود این موضوع در راستای تفاهم‌نامه‌ها صورت گیرد.  

در ادامه، فرمانده پاسگاه انتظامی حسین آباد از تشکیل هیئت‌های صلح استقبال کرد و گفت: تشکیل این هیئت‌ها و حضور مردم در ایجاد صلح و سازش اهمیت زیادی دارد و پاسگاه انتظامی حسین آباد نیز از هیچ تلاشی در جهت حفظ امنیت و آرامش در جامعه فروگذار نمی‌کند.  

در پایان، ابلاغ صلح‌یاری افتخاری توسط رئیس ستاد صبر شهرستان سنندج به سروان یاسرمرادی زرینی فرمانده پاسگاه انتظامی حسین آباد اعطا شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *