اسکندانی: رقابت سنگینی پیش رویمان است/ تمام تلاشمان را برای کسب سهمیه می‌کنیم

12:59 - 26 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۰۰۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اسکندانی: رقابت سنگینی پیش رویمان است/ تمام تلاشمان را برای کسب سهمیه می‌کنیم
ملی‌پوش کانوی ایران گفت: رقابت سختی پیش رو داریم و با همه رقبا شانس برابری داریم و باید ببینیم روز مسابقه شرایط به چه صورت پیش می‌رود.

خبرگزاری میزان - کیا اسکندانی، ملی‌پوش کانوکانادایی کشورمان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: بدون وقفه تمریناتمان را دنبال کردیم و در هفته آخر آمادگی که هفته استراحت پیش از مسابقه ما محسوب می‌شود به خوبی تمرین کردیم.

وی ادامه داد: در این هفته حجم تمرینات پارو و بدنسازی خیلی کمتر می‌شود و همین باعث می‌شود که بدنمان در حالت مسابقه قرار بگیرد و به آمادگی صد درصد بدنی خودمان برسیم که در شرایط خاص مسابقه بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

اسکندانی در مورد شرایط مسابقه گفت: باتوجه به شرایط مسابقه و رقابت سخت که پیش رویمان است و تمامی رقبا با بالاترین سطح آمادگی خود در رقابت‌ها شرکت می‌کند و در قایق دو نفره کانو فقط یک قایق سهمیه می‌گیرد و کار آسانی نیست.

قایقران تیم ملی کانو ادامه داد: رقابت با ریسک بالا و خیلی نزدیک به هم خواهد بود، ولی اگر بخواهم در ارتباط با شانس کسب سهمیه خودمان نسبت به دیگر کشور‌های شرکت‌کننده توضیح بدهم می‌توان گفت که در شرایط برابری هستیم.

اسکندانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط جوی آب و هوا با توجه به اینکه ما دو نفر راست‌زن هستیم به نفع ما باشد که بهترین نتیجه را کسب کنیم و با گرفتن سهمیه باعث افتخار آفرینی برای ایران عزیز و خانواده بزرگ قایقرانی باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *