رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام آرای کمیته وضعیت/ استقلال بازهم محکوم شد

10:25 - 26 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۹۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اعلام آرای کمیته وضعیت/ استقلال بازهم محکوم شد
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت امیر مشاری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت علی خماند از میثم آقایی - بازیکن تیم خیبر خرم آباد، میثم آقایی به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت محمد زینال خیبری از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۴ میلیون و ۲۵۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت علی خماند از محمد عباسی، بازیکن باشگاه هوادار، عباسی به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *