رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

بابایی: پیروزی برابر آلومینیوم در اراک کار هر تیمی نیست/ استقلال شایسته قهرمانی است

0:50 - 25 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۷۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بابایی: پیروزی برابر آلومینیوم در اراک کار هر تیمی نیست/ استقلال شایسته قهرمانی است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با شایستگی برنده دیدار با آلومینیوم شد. هفت فینال تا پایان فصل داریم.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: استقلال شایسته گل‌های بیشتری بود، اما متأسفانه بدشانس بودند. گل استقلال کاملاً سالم و تاکتیکی بود. نکونام به خوبی تیم خود را هدایت می‌کند و قطعاً از این تیم و کادرفنی‌اش انتظار قهرمانی داریم.

وی در ادامه افزود: پیروزی برابر آلومینیوم اراک در خانه خودش کار هر تیمی نیست و نکونام با هوش برتر خود موفق شد این تیم را در هر ۲ بازی رفت و برگشت شکست دهد. استقلال زوج‌های خطرناکی دارد از جمله زوج جلالی و بلانکو که در ۲ بازی اخیر بسیار خوب کار کرده‌اند و در سوی دیگر فخرالدینی که واقعاً احیاء شده و در بعضی صحنه‌ها گره مسابقه را باز می‌کند. در کل از عملکرد بازیکنان راضی هستیم.

*آلومینیوم مقابل استقلال نتوانست موقعیت زیادی خلق کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در این بازی شانس گلزنی زیادی داشت که اگر تبدیل به گل می‌شدند با اختلاف برنده بازی بودیم، اما متأسفانه بدشانس بودیم و بسیاری از توپ‌ها گل نشد. خوشبختانه در خانه حریف فرصت گلزنی زیادی به حریف ندادیم و علی‌رغم اینکه آلومینیوم تیم خوبی است، اما مقابل استقلال نتوانست موقعیت زیادی خلق کند. 

بابایی در ارتباط با شرایط استقلال در ادامه فصل عنوان کرد: استقلال الان دچار اختلافات درون خانوادگی است که این حواشی ذره ذره به بازیکنان منتقل می‌شود که امیدواریم تا پایان فصل این تنش‌ها وارد اردوگاه بازیکنان نشود. نکونام تجربه بالایی دارد و تا جایی که ممکن است این حواشی را کنترل کرده، اما مدیریت باشگاه متأسفانه با سکوتی که در پیش گرفته باعث سردرگمی هواداران شده و باعث شده یکسری شایعات سر زبان‌ها بیفتد که امیدواریم هیچکدام از آن‌ها حقیقت نداشته باشد. استقلال کادرفنی توانا و باهوشی دارد و من به آن‌ها ایمان دارم.

*سرنوشت قهرمانی در دستان استقلال است

پیشکسوت استقلال در این باره ادامه داد: ما ۷ تا فینال تا پایان فصل داریم و هر امتیاز آن بسیار مهم است. هیچکدام از تیم‌هایی که در ادامه با آن‌ها بازی داریم حریف آسانی برای ما نخواهند بود و باید با تمام وجود مقابل آن‌ها صف‌آرایی کنیم. پرسپولیس فاصله زیادی با ما ندارند، اما این را باید در نظر داشته باشیم که همه چیز دست خودمان است و هرچند اختلاف زیادی نداریم، اما اینکه چه اتفاقی بیفتد دست استقلال است. این روندی که از تیم شاهد هستیم پیام‌آور اتفاقات خوبی است و این را بدانید اگر از مربی ایرانی حمایت کنیم قطعاً ثمره خوبی دارد. پس از تمام هواداران می‌خواهم که با تمام وجود نکونام و تیمش را حمایت کنند.

حمدرضا بابایی در پایان درباره بازی بعدی استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم، خاطرنشان کرد: شمس آذر واقعاً تیم خطرناکی است و دست کم گرفتن این تیم تبعات بدی برای استقلال خواهد داشت. این تیم با وجود کسر امتیازی که تجربه کرد باز هم در نیمه بالای جدول قرار گرفته و شایستگی بالایی دارد. شمس آذر چند بازیکن کلیدی و مهم دارد و امیدوارم خط دفاعی استقلال برای بازی با این نفرات آماده باشد. کادرفنی آبی‌پوشان باید این تیم را به خوبی آنالیز کنند که ان‌شاءالله این بازی مهم را هم با برد پشت سر بگذاریم و یک پله دیگر به قهرمانی نزدیک شویم چون شایسته آن هستیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *