شجاعی: از روزی که آمدم گفتم تیم را تک رقمی می‌کنم

21:28 - 24 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۷۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شجاعی: از روزی که آمدم گفتم تیم را تک رقمی می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: ما دنبال فوتبال بازی کردن هستیم، اما امروز وزش باد روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت.

خبرگزاری میزان - مسعود شجاعی درباره بازی هوادار مقابل گل گهر، عنوان کرد: می‌دانم شما اهالی رسانه در روز‌های خوب و بد کنار ما بودید. درباره بازی بگویم که پیش‌بینی می‌کردم بازی زیباتر باشد. نیمه اول خوب پیش می‌رفت، اما نیمه دوم باب میل من نبود.

سرمربی هوادار افزود: ما این کار را نکرده بودیم که از توپ‌های مستقیم استفاده کنیم. باد بازی را خراب کرد، چون بیش از حد بود. فکر می‌کردیم نیمه دوم وزش باد کمتر شود و کیفیت بازی بالاتر برود. نیمه اول بهتر بود، اما نیمه دوم وقتی دروازه‌بان توپ را می‌زد وسط زمین به اوت می‌رفت که عجیب بود. گل‌گهر تیم خوبی بود و تیم ما هم فوتبال بازی می‌کند که این فلسفه ماست، اما شرایط آب و هوایی اجازه نمی‌داد.

شجاعی در ادامه درباره تلف کردن وقت بازی، خاطرنشان کرد: تا زمانی که من در فوتبال هستم امکان ندارد از من بشنوید چنین کاری بکنم. یونس شاکری آسیب دیده بود، اما صحنه قبل را ببینید در خط دفاع بود. شجاعی گفت مرا تعویض کنید. گاهی اوقات خوب نیست توضیح بدهم، اما هیچ وقت این را از من نمی‌بینید. گل‌گهر زمان لازم داشت و یک ثانیه برایشان مهم بود به همین دلیل وقتی زمان بازی تلف می‌شد ناراحت می‌شدند، اما از روی عمد نبود. 

وی درباره اینکه تا چه زمانی روی فلسفه خود است، گفت: تا موقعی که اخراجم کنند تا آن موقع روی فلسفه و عقایدم هستم. حتی اشتباه بهتر است روی فلسفه خودمان باشیم. می‌دانم شرایط فوتبال ایران به گونه‌ای است که همه می‌خواهند امتیاز بگیرند ما هم مستثنی نیستیم، اما ترجیح می‌دهیم امتیاز را با بازی خوب بگیریم.

وی افزود: همین الان هم بی رحمی دیده‌ایم، اما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم. خوشحالم این فلسفه اجرایی شده، اما زمان زیادی لازم است. خوشحالم بازیکنان درک و هوش تاکتیکی زیادی دارند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. ااز همکارانم هم تشکر می‌کنم که درست و حرفه‌ای هستند. شاید بیس اصلی ایده من باشد، اما زحمات گردن بچه‌ها و همکارانم است. از بازی راضی نبودم، اما خوشحالم با ۳ امتیاز همراه شد. 

شجاعی افزود: از روزی که آمدم می‌توانید از بقیه بپرسید گفتم این تیم را به راحتی تک رقمی می‌کنم. ادعایی ندارم، اما با شناختی که از تیم دارم و پتانسیل بازیکنان این حرف را می‌زنم و مطمئن بودم این اتفاق می‌افتاد. ما دنبال بازی کردن بودیم و این سبک ما بود. فلسفه ما فوتبال زیبا و امتیاز با این فلسفه بود. خوشحالم روز به روز بهتر می‌شود و همه این را متوجه می‌شوند چقدر بچه‌ها زحمت می‌کشند و از جان و دل مایه می‌گذارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *