امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به ۵۴۲ نفر متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف

14:51 - 23 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۶۲۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به ۵۴۲ نفر متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از ۱۲ استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به ۵۴۲ نفر امدادرسانی کردند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی از ۱۲ استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به ۵۴۲ نفر امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: از ۲۲ تا ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳، ۱۲ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، خوزستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و همدان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۴۲ نفر در عملیات سیل، آبگرفتگی و کولاک برف در امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: نیرو‌های عملیاتی هلال احمر ۳۳ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند،۳۹ نفر به مناطق امن انتقال، و از ۵ واحد مسکونی تخلیه آب صورت کردند

وی اضافه کرد: ۴۱ تیم عملیاتی متشکل ۱۵۳ امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیر‌ها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *