رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

عبدی: پرسپولیس صدر جدول را از استقلال پس می‌گیرد/ ملوان واقعاً تیم شجاع و درجه یکی دارد

1:30 - 24 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۴۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عبدی: پرسپولیس صدر جدول را از استقلال پس می‌گیرد/ ملوان واقعاً تیم شجاع و درجه یکی دارد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به احتمال فراوان در یکی دو هفته پیش رو اتفاقات جالبی خواهد افتاد و پرسپولیس صدر جدول را از استقلال پس می‌گیرد.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار هفته گذشته پرسپولیس با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: گل گهر یکی از تیم‌های خوب، درجه یک و هجومی لیک برتر است که هیچ وقت ندیدیم ضد فوتبال بازی کند و به خاطر همین اکثر بازی‌هایش جزو بهترین مسابقه لیگ می‌شود. پرسپولیس بازی خیلی با کیفیتی انجام داد و ۳ امتیاز حساس و حیاتی را گرفت.

وی افزود: پیروزی پرسپولیس در هفته‌ای که تمام مدعیان در کسب ۳ امتیاز ناکام بودند ارزش دوچندانی داشت. کسب حداکثر امتیازات مقابل گل‌گهر یکی از حیاتی‌ترین پیروزی‌های پرسپولیس در این فصل بود که با شایستگی تمام توانست ۳ امتیاز کامل این بازی را بگیرد و برای ادامه فصل امیدوار شود.

*استقلال نقطه امنی را برای خود ایجاد کرده بود

کارشناس فوتبال در مورد رسیدن تیم فوتبال پرسپولیس به فاصله یک امتیازی استقلال در صدر جدول عنوان کرد: حضور پرسپولیس در رده دوم جدول و قرار گرفتن در فاصله یک امتیازی استقلال، باعث شده تا تیم صدرنشین احساس خطر کند. زمانی که فاصله دو تیم با صدر جدول ۳ امتیاز بود، استقلال نقطه امنی را ایجاد کرده بود. در بازی‌های باقی مانده شخصیت تیمی مشخص می‌کند که چه تیمی می‌تواند قهرمان شود.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: باتوجه به اینکه پرسپولیس سابقه قهرمانی‌های متعددی در سال‌های اخیر را دارد، به نظرم این موضوع می‌تواند برگ برنده سرخ‌پوشان در این کورس باشد. استقلال امروز یک بازی دشوار در اراک مقابل آلومینیوم دارد. به احتمال فراوان در یکی، دو هفته اتفاقات جالبی بیفتد و پرسپولیس صدر جدول را از استقلال تحویل بگیرد.

*بازی با ملوان یکی از ۳، ۴ دیدار مشکل پرسپولیس در این فصل خواهد بود

عبدی درباره دیدار پرسپولیس با ملوان بندرانزلی در هفته بیست و سوم لیگ برتر ادامه داد: بازی با ملوان یکی از ۳، ۴ دیدار مشکل پرسپولیس در این فصل خواهد بود. ملوان واقعاً تیم شجاع و درجه یکی دارد. به نظرم امروز بازی تماشاگرپسند و جذابی بین این دو تیم ریشه‌دار و پر هوادار، از آب دربیاید. بازی خیلی مهم است که در معادلات صدر جدول بسیار تعیین کننده است. فاصله‌ها کم شده و اولین غفلت باعث می‌شود که صدمه جبران ناپذیری به تیم‌های بالای جدول بخورد. 

وی افزود: به خاطر دوستان زیادی که در ملوان دارم، اکثر بازی‌های‌شان را می‌بینم و می‌دانم آنها چه تیم باکیفیتی هستند. تیمی که در ضد حملات و سازمان دفاعی منسجم، فشرده‌ و خوب بازی می‌کنند. ملوان نشان داده بی‌دلیل نیست که در اینجای جدول قرار گرفته است. از لحاظ فنی و ارائه بازی‌های خوب در بین چهار تیم برتر لیگ برتر است که دقیقاً جای درستی قرار گرفته و هیچ شانس و اقبالی در رتبه جدولی‌اش نیست.

*بزرگترین خدمت اورونوف به پرسپولیس آزاد شدن ترابی بود

کارشناس فوتبال در مورد کیفیت عملکرد اورونوف گفت: اولین بار که اورونوف در ورزشگاه آزادی با یک تیم ازبکی مقابل نساجی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد، همان‌جا فهمیدم چقدر او بازیکن با کیفیتی است. زمانی که زمزمه آمدنش به پرسپولیس بود، امیدوار شدم که روند هجومی تیم بهتر شود که همینطور هم شد. بزرگترین خدمت اورونوف به تیم، آزاد شدن مهدی ترابی بود و تأثیرگذاری‌اش در تمام بازی‌ها بیشتر شد. یکی، دو سالی بود که نداشتن یک وینگر درجه یک مثل ترابی باعث شده بود که کار پرسپولیس در یک سمت زمین سخت شود و هم اکنون دو سمت خط حمله پرسپولیس فعال شده است.

پیشکسوت فوتبال درباره دروازه‌بان دوم پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیررضا رفیعی یکی از دروازه‌بان‌های آینده‌دار فوتبال ایران است و می‌شود برای سال‌های آتی روی او حساب کرد. او در تیم امید پرسپولیس شاگرد خودمان بود و از لحاظ شخصیتی فوق‌العاده بااخلاق و از نظر فنی نیز مشتاق یادگیری است. از پارسال به مجموعه ما اضافه شد و چند پیشنهاد هم از تیم‌های دیگر داشت، اما تیم امید و بزرگسالان پرسپولیس را انتخاب کرد. الان هم نتیجه صبر و تلاشش را به خوبی دید. او با رسیدن به تیم بزرگسالان، مربیان تیم امید پرسپولیس را سرافراز کرد و امیدوارم بتواند همینطور به عملکرد خوبش ادامه دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *