رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

کلهر: پرسپولیس به آن چیزی که می‌خواست مقابل ملوان رسید/ روند رو به رشد تیم از ابتدای فصل بیشتر شده

0:40 - 25 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۴۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کلهر: پرسپولیس به آن چیزی که می‌خواست مقابل ملوان رسید/ روند رو به رشد تیم از ابتدای فصل بیشتر شده
پیشکسوت فوتبال گفت: تا اینجای‌ کار پرسپولیس فوق‌العاده بازی می‌کند و یک پای قهرمانی است.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس به آن چیزی که می‌خواست در این بازی دست یافت. کار‌های ترکیبی بسیار خوبی انجام شد. سرخپوشان در نیمه اول ملوان را محک زدند و فرصت‌های زیادی به دست آوردند. در نیمه دوم هم ارسال عالی امید عالیشاه کمک کرد تا عیسی آل‌کثیر تک گل ۳ امتیازی بازی را بزند. پرسپولیس هر چه به بازی‌های آخر لیگ نزدیک می‌شود روند رو به رشدش هم بیشتر می‌شود.

وی افزود: پرسپولیس در تمام نقاط زمین بازیکن کلیدی دارد. در این دیدار هم اوسمار بهترین نفرات تهاجمی خودش را استفاده کرد و آل‌کثیر در نقاط کور دفاع حریف به خوبی جاگیری می‌کرد و ضربات آخر را می‌زد. پشت آل‌کثیر هم نفراتی همچون عالیشاه، مهدی ترابی و اورونوف فشار خط حمله را حفظ می‌کردند. پرسپولیسی‌ها در کانال‌های کناری هم با عبدالکریم حسن و دانیال اسماعیلی‌فر به خوبی به خط حمله اضافه می‌شدند.

*اوسمار بلافاصله بعد از زدن گل تغییر تاکتیک داد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه اوسمار بلافاصله بعد از زدن گل تغییر تاکتیک داد، ادامه داد: سرمربی پرسپولیس بعد از گل، تمامی عناصر تهاجمی خودش را بیرون آورد و نفرات تدافعی را داخل زمین گذاشت. اوسمار سعی کرد تا پیروزی را حفظ کند، چون بازی حساسی بود و نباید از کورس قهرمانی دور می‌شد. او علی نعمتی و سینا اسدبیگی را وارد زمین کرد تا بتواند بازی را کنترل کند و در خط دفاعی تراکم نفرات بیشتر کرد تا موقعیت و فضا را از ملوان بگیرد.

پیشکسوت فوتبال در مورد کیفیت تیم فوتبال ملوان اضافه کرد: ملوان بعد از خوردن گل، تغییر تاکتیک داد. محمد عمری وقتی به بازی آمد بسیار تأثیرگذار بود و به راحتی از عبدالکریم حسن عبور می‌کرد. در نیمه دوم سمت راست ملوان نقاط قوت آن‌ها بود و ارسال‌های خوبی روی دروازه پرسپولیس داشتند، اما بازیکنان تدافعی پرسپولیس نگذاشتند تا حریف به اهدافش دست پیدا کنند.

*رفیعی می‌تواند جایگزین خوبی برای بیرانوند باشد و با او رقابت کند

کلهر درباره شانس زیاد پرسپولیس برای قهرمانی گفت: هر چه به بازی‌های پایانی لیگ برتر نزدیک می‌شویم کار بسیار سخت می‌شود و کوچکترین اشتباه باعث خواهد شد تا یک تیم از قهرمانی دور شود، اما تا اینجای کار پرسپولیس فوق‌العاده بازی می‌کند و یک پای قهرمانی است. ۲ ، ۳ هفته‌ای است که تراکتور و سپاهان خوب نتیجه نگرفته‌اند و ۷ بازی تا آخر فصل باقی مانده که رقابت نزدیکی بین پرسپولیس و استقلال خواهد بود. 

وی در مورد عملکرد دروازه‌بان دوم پرسپولیس خاطرنشان کرد: حتی با نبودن علیرضا بیرانوند، پرسپولیس در ۲ بازی پیاپی توانست پیروز شود و با حضور امیررضا رفیعی جوان امتیازات کامل را از دو تیم گل‌گهر و ملوان قدرتمند گرفت. هم اکنون رفیعی می‌تواند جایگزین خوبی برای بیرانوند باشد و حتی با او رقابت کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *