گفت‌وگو|

خیری: استقلال راحت گل می‌خورد و راحت موقعیت‌ها را از دست می‌دهد/ بلانکو بهترین مهاجم لیگ است

0:58 - 26 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۴۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خیری: استقلال راحت گل می‌خورد و راحت موقعیت‌ها را از دست می‌دهد/ بلانکو بهترین مهاجم لیگ است
پیشکسوت فوتبال گفت: استقلال فقط باید قدر بلانکو را بدانند، چون او تأثیرگذارترین فوروارد لیگ برتر فوتبال ایران است.

شاهین خیری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: ۲ بازی است که گوستاو بلانکو به داد استقلال می‌رسد و ۴ امتیاز را از این بازیکن دارد. در بازی با مس رفسنجان با رساندن خودش در نزدیکی دروازه ۲ گل زد و این بار هم در اراک با ضربه سر خوبش استقلال را در صدر جدول نگه داشت. باشگاه باید قدر بلانکو را بداند، چون او تأثیرگذارترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در بازی‌های قبلی تهاجمی بازی نمی‌کرد، عنوان کرد: استقلال باید در این شرایط نتیجه می‌گرفت و این ۳ امتیاز خیلی به دردش می‌خورد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید هجومی بازی کند، همه تیم‌ها را ببرد و امتیازات را جمع کند. در کنارش نباید اشتباهات فردی و تیمی داشته باشد. استقلال در بازی‌های اخیر اشتباهات خیلی فاحش و بچه‌گانه‌ای داشت که باعث شد تا گل بخورد.

*مدافعان و هافبک‌های استقلال اشتباهات زیادی داشته‌اند

کارشناس و پیشکسوت فوتبال ادامه داد: مدافعان و هافبک‌های استقلال اشتباهات زیادی داشته‌اند و باید بزرگ‌ترهای تیم و جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم را جمع کنند تا قهرمانی را از دست ندهند. چون در هر بازی با اشتباهات فردی‌، آسان گل می‌خورند و حتی راحت موقعیت‌های گلزنی را از دست می‌دهند، این شرایط برای تیم بزرگی مثل استقلال زیاد خوب نیست. 

پیشکسوت فوتبال با تبریک بابت پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اضافه کرد: استقلال مقابل مس رفسنجان هم خوب بازی کرد، اما امتیاز از دست داد. با پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان و عدم نتیجه‌گیری تراکتور و سپاهان در دیدارهای خودشان، فاصله استقلال و پرسپولیس با سایر رقبایشان در جدول بیشتر شد و حالا بازی‌های بعدی حساس‌تر خواهد شد. هر هفته که به پایان مسابقات لیگ برتر نزدیک می‌شویم اگر استقلال امتیازی از دست بدهد، قطعاً قهرمانی را از دست خواهد داد.

*کوچک‌ترین اشتباه قهرمانی را از استقلال خواهد گرفت‌

خیری در ادامه گفت: اینجاست که می‌گویند هر بازی برای یک تیم حکم فینال را دارد. باید بازیکنان بهترین خودشان باشند و کوچک‌ترین اشتباه قهرمانی را از استقلال خواهد گرفت‌.

وی در پایان درباره بازی‌های باقی مانده تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر خاطر نشان کرد: پرسپولیس و استقلال در ۷ هفته باقی مانده لیگ برتر بازی‌های سختی با تیم‌های بالا و پایین جدول خواهند داشت، اما استقلال در هر دیداری که به میدان می‌رود باید ببرد و اصلاً نباید برایش مهم باشد که مقابل چه تیمی بازی می‌کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *