رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دشمن به دنبال اختلال در تولید کشور است

15:35 - 26 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۷۴۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دشمن بدنبال ایجاد اختلال در تولید است گفت: در درجه اول وظیفه ما حفظ تولید، تامین مواد اولیه و درجه دوم وظیفه ما تنظیم بازار است تا مایحتاج مردم در اختیارشان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، رضا رحمانی در مراسم معارفه رئیس هیات عامل ایمیدرو  با بیان اینکه در دوره جدید چند محور مدنظر قرار دارد اظهار کرد: یکی از محور‌ها حفظ وضع موجود است که مورد تایید رییس جمهور و مقام معظم رهبری است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دشمن بدنبال ایجاد اختلال در تولید است افزود: در وجه اول وظیفه ما حفظ تولید، تامین مواد اولیه و درجه دوم وظیفه ما تنظیم بازار است تا مایحتاج مردم در اختیارشان قرار گیرد.

 رحمانى با بیان اینکه ۱۰پروژه ویژه در وزارت صنعت تعریف شده است ادامه داد: یکی از این پروژه‌ها افزایش ظرفیت زنجیره ارزش فولاد اساسى است به طورى که چند سال گذشته ظرفیت تولید فولاد١٢٠میلیون تن بوده و اکنون به ٢٠٥ میلیون تن رسیده و میزان خام فروشى در این موارد نیز کاهش پیدا کرده است.

وزیر صنعت با بیان این که براى صنعت خودرو، لوازم خانگى و پوشاک برنامه داریم تصریح کرد: در این میان برای اکتشاف هو برنامه ویژه داریم و در اولویت قرار دارد.

رحمانى با اشاره به جذب سرمایه گذار در حوزه معدن گفت: بعد از برجام در حوزه ورود سرمایه گذاران خارجى کارهاى خوبى انجام دادیم؛ در حال حاضر با وجود تحریم‌ها مانع جدى براى جذب سرمایه گذار وجود ندارد و تعداد زیادی سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده اند.

وزیر صنعت خاطر نشان کرد: در سازمان ایمیدرو باید اتمام پروژه هاى نیمه تمام به جدیت پیگیرى شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *