رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش تدابیر امنیتی در فرانسه و اسپانیا؛ داعش تهدید به حمله کرد

15:34 - 21 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۴۵۲
افزایش تدابیر امنیتی در فرانسه و اسپانیا؛ داعش تهدید به حمله کرد
فرانسه و اسپانیا در آستانه برگزاری مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا و در پی تهدید گروه تروریستی داعش اقدام به افزایش تدابیر امنیتی کردند.

خبرگزاری میزان - جرالد دارونین، وزیر کشور فرانسه در پی تهدیدات گروه تروریستی داعش گفت که امنیت در مسابقه روز چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا بین پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا به‌طور قابل توجهی تقویت خواهد شد.

وی گفت که این گروه تروریستی تمام مسابقات یک چهارم نهایی سه‌شنبه و چهارشنبه را تهدید کرده است.

دارونین، اضافه کرد: پلیس تدابیر امنیتی را به میزان قابل توجهی تقویت کرده است.

داعش از طریق یکی از رسانه‌های ارتباطی خود مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به‌ویژه در فرانسه را تهدید کرده است. این گروه تروریستی گفته است که اقداماتی را در هر ۴ محل برگزاری مسابقات انجام خواهد داد.

دولت اسپانیا نیز پیش از بازی منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، به دنبال تهدیدات تروریستی ادعایی داعش، عملیات امنیتی گسترده‌ای را آغاز کرده است.

براساس گزارش‌ها از اسپانیا، مقامات مادرید تمام سیستم‌های هشدار و واکنش خود را در پی تهدید احتمالی تروریستی فعال کرده‌اند.

آرسنال سه‌شنبه شب و هم‌زمان با بازی منچسترسیتی در مادرید، میزبان بایرن‌مونیخ است. روز چهارشنبه پاری‌سن‌ژرمن در فرانسه به مصاف بارسلونا می‌رود و اتلتیکو مادرید میزبان بروسیا دورتموند است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *