رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

رسولی: کسب سهمیه المپیک با این شرایط معجزه است/ از جنگیدن خسته شدم، تنهایی ادامه می‌دهم

7:45 - 25 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۴۱۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رسولی: کسب سهمیه المپیک با این شرایط معجزه است/ از جنگیدن خسته شدم، تنهایی ادامه می‌دهم
قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: با شرایطی که فدراسیون برای من ایجاد کرده کسب ورودی المپیک تقریباً چیزی شبیه معجزه است.

حسین رسولی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین شرایط تمرینی‌اش اظهار داشت: متأسفانه با تغییرات مجدد در فدراسیون دوومیدانی شرایط دوباره افتضاح شده است و تقریباً بدون فدراسیون برای حضور در المپیک تمرین می‌کنم. با شرایطی که فدراسیون برای من ایجاد کرده کسب ورودی المپیک تقریباً چیزی شبیه معجزه است. فدراسیون کاملاً من را رها کرده؛ نه فیزیوتراپ دارم، نه ماساژور، نه حقوق و نه مکمل. هیچ امکاناتی برای من فراهم نشده است.

*امیدوارم انتخابات زودتر برگزار شود و فدراسیون سروسامان بگیرد

وی ادامه داد: با این شرایط نه تنها من بلکه هیچ ورزشکار دیگری هم نمی‌تواند کاری کند. گذشته را نگاه کنید که چه هزینه‌هایی برای حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک می‌شده است و چه مربیانی با ملی‌پوشان تمرین می‌کردند. در گذشته ماساژور‌های خارجی داشتیم و ماهانه حقوق‌های دلاری خوبی پرداخت می‌کردند، اما الان ماساژور ایرانی هم نداریم که کار را سخت کرده است. قرار بود تا ۱۵ فروردین شرایط درست شود که نشد. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم کاری برای من نکردند. دیگر از جنگیدن خسته شده‌ام و تنهایی این راه را ادامه می‌دهم.

رسولی درباره انتخابات فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: هرچه انتخابات زودتر برگزار شود، فدراسیون زودتر سروسامان می‌گیرد و شرایط از این آشوب خارج می‌شود. افرادی که به عنوان سرپرست می‌آیند، چون شناختی از دوومیدانی ندارند کار را سخت می‌کنند. دوست دارم زودتر رئیس فدراسیون انتخاب شود، فرقی هم نمی‌کند؛ امیدوارم هرکسی که انتخاب می‌شود بیاید و کار کند و برای ورزشکاران هزینه و کمک کند. امیدوارم اگر حدادی هم انتخاب شد اتفاقات خوبی رقم بخورد و دوومیدانی سروسامان بگیرد.

*فکر نکنم ورزشکار دیگری غیر از من بتواند  مدال بگیرد

قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو درباره برنامه‌هایش برای مسابقات پیش رو در سال جاری؟ گفت: باتوجه به اتفاقاتی که افتاد کمی دیر به آمادگی ایده‌آل بدنی می‌رسم، اما دوست داشتم اولین مسابقه‌ام در اردیبهشت ماه باشد. اگر شرایطم خوب باشد ۱۵ اردیبهشت مسابقه می‌دهم وگرنه فکر می‌کنم ۵ خرداد ماه به میدان خواهم رفت.

رسولبی در پایان خاطرنشان کرد: فکر نکنم ورزشکار دیگری غیر از من در سال‌های پیش رو بتواند برای این رشته مدال بگیرد. امیدوارم اگر مسئولان دوست دارند دوومیدانی بازهم در المپیک نماینده داشته باشد، کمک کنند تا ورودی المپیک را کسب کنم. شرایط ورزش حرفه‌ای سخت و خاص است و نیازمند حمایت‌های ویژه. باید تمرینات ما و حمایت‌های مسئولان ادامه‌دار باشد تا منتج به کسب بهترین نتیجه شود. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *